خبرگزاری اصفهان 15 مردم هنگام استفاده از مسیرهای دوچرخه اصفهان احساس ناامنی می‌کنند - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، محمدرضا فلاح امروز (یکشنبه) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از آفاتی که شورا ممکن است به آن دچار شود به روزمرگی افتادن امور بوده و داشتن یک برنامه مشخص می‌تواند از بروز این آفت جلوگیری کند.

وی افزود: یک منشور جامع برای فعالیت‌های شورای اسلامی شهر در دوره ششم تدوین شده است که هرروز باید جلوی دید اعضای شورا بوده و برنامه‌ها بر ریل این منشور هدف‌گذاری و تصویب شود. شهردار اصفهان نیز باید برنامه‌های خود را مبتنی بر این منشور پیش ببرد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای اجرای طرح مسیرهای ویژه دوچرخه اصفهان هزینه زیادی شده اما بسیاری از این مسیرها از استاندارد لازم برخوردار نبوده است و شهروندان هنگام استفاده از آن احساس ناامنی می‌کنند.

وی ادامه داد: از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک درخواست می‌کنم که مسیرهای ویژه دوچرخه را مورد تجدیدنظر و استانداردسازی قرار دهد یا اگر امکان اصلاح آن نیست، حذف شود زیرا بسیاری از این مسیرها اکنون به محل بارانداز مغازه‌ها و پارک خودروها و موتور سیکلت‌ها تبدیل شده است.

فلاح با بیان اینکه کیفیت اتوبوس‌های شهری اصفهان پایین بوده و سیستم گرمایشی آن‌ها ضعیف است، خاطرنشان کرد: اگر توقع داریم مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند باید اتوبوس‌های با کیفیت‌تری در اختیار آن‌ها گذاشته، سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها مدیریت شده و تا حد امکان این ناوگان را به استانداردهای لازم برسانیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 461 views بار دسته بندی : پارلمان شهری تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها