خبرگزاری اصفهان 15 صدور بیش از ۲۵۰۰ پروانه ساختمانی در اصفهان با سامانه اصنو - اصفهان 15

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به گزارش عملکرد مدیریت شهرسازی الکترونیک در هشت ماهه ۱۴۰۲ اظهار کرد: اهداف این طرح شامل کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه، حذف امضاهای طلایی، شفافیت در هزینه‌های پرداختی و پرداخت الکترونیک هزینه‌های پروانه ساختمان است.

وی با اشاره به آمار صدور پروانه ساختمانی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان افزود: در سامانه سرا ۸ تعداد ۴۳۰ و در سامانه اصنو تعداد ۲۵۰۰ پروانه ساختمانی صادر شده است.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آمار نقل و انتقال دفاتر پیشخوان شامل استعلامات ثبت شده به تعداد ۲۷ هزار و ۸۷۵ و استعلامات صادر شده ۲۳ هزار و ۱۸۹ است.

علی‌اصغری ادامه داد: آمار پشتیبانی فنی شهروندان در سامانه اصنو چهار هزار نفر، اخبار درج شده در رسانه‌های ویژه این سامانه ۲۸ خبر و آمار پاسخگویی برخط ۶۸۰۰ مورد بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات فنی و تخصصی در این خصوص گفت: این جلسات شامل حضور در جلسات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، برگزاری ۱۲ جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک، ۲۰ جلسه حذف فیزیکی پرونده در مناطق پانزده‌گانه و ستاد، ۱۴ جلسه پیرامون موضوعات سازمان آتش‌نشانی و ۱۶ جلسه هماهنگی با اداره درآمد شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کاربران در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، حذف فیزیکی پروانه‌ها، آموزش گام به گام کاربران آتش‌نشانی، آموزش کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان، پیش‌نویس، اسکن و بایگانی و آموزش نیروهای جدید دفاتر پیشخوان انجام شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 1 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.