خبرگزاری اصفهان 15 اجرای پروژه‌های ترافیکی محلات منطقه ۷ اصفهان با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار - اصفهان 15

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه نوسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی سطح منطقه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال انجام شد، اظهار کرد: تابلوها و علائم هشدار و خطر، تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، تابلوهای توقف ممنوع و سایر تابلوهای راهنمایی و رانندگی منطقه که دچار اشکال شده است یا به سرقت رفته بود، در بازه زمانی ۳۰ روز گذشته اصلاح، مرمت یا تعویض شد.

وی افزود: طراحی سه میدان کوچک مقیاس محلی و اجرای آن به‌صورت آزمایشی و موقت در خیابان‌های سعدی _رضازاده و حافظ با هدف کاهش تصادفات خودرویی و افزایش ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده در تقاطع‌های سطح منطقه هفت اصفهان، با همکاری واحد ایمنی و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص گره‌گشایی از ترافیک زیاد خیابان‌های فرعی در محلات این منطقه گفت: برای اجرای این سه میدان در شهرک کاوه، ۶ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: در مدت زمان کوتاهی از اجرای این طرح، اثرات مثبت آن در کاهش تصادفات و رضایت‌مندی شهروندان فهیم منطقه هفت را به همراه داشته است.

وی با بیان ضرورت ساماندهی پیاده‌روهای منطقه خاطرنشان کرد: هم اکنون پیاده‌روهای خیابان پرستار بهینه‌سازی شده و پیاده‌روهای خیابان‌های ادیب و غرضی نیز در حال احداث است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات بازسازی و ساماندهی محور خیابان ۱۵ خرداد نیز به‌عنوان یکی از محله‌های بومی و پرجمعیت منطقه بنا به درخواست ساکنان و شهروندان پس از سال‌ها در دستور کار قرار گرفته است و عملیات عمرانی آن در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.