خبرگزاری اصفهان 15 آخرین وضعیت ساختارهای شهرداری اصفهان در حوزه اقتصادی ارائه شود - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی صالحی امروز (یکشنبه) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سوالات و تذکرهای جلسات پیشین من به‌صورت مستند و مستدل ارائه شد، در تذکرهای این هفته خود اظهار کرد: شهردار اصفهان در روز معارفه به بیانیه مأموریتی اشاره کرد که درخواست می‌کنم جزئیات این بیانیه تشریح و گفته شود قرار است بروز و ظهور این بیانیه در چه بخش‌هایی مشهود باشد؛ همچنین گفته شود که نقش منشور شورا در این نقشه راه کجاست.

وی تاکید کرد: شهردار اصفهان باید آخرین وضعیت ساختارهای شهرداری در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری را براساس منشور شورا اولویت‌بندی کرده و ارائه دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیران شهری باید در همه بخش‌ها پاسخگوی مطالبات افکار عمومی باشند اما از اظهارنظرهایی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود پرهیز کنند لذا سوال می‌کنم که آیا پروتکلی در این زمینه تهیه شده است یا خیر و در صورتی که اقدامی نشده تدوین آن در دستورکار باشد.

وی ادامه داد: اصلاح بودجه آذرماه و عملکرد مالی ۹ ماهه شهرداری باید قبل از ارسال بودجه به صحن علنی واصل شود تا بودجه‌نویسی بر اساس اطلاعات آن به نحو شایسته‌ای انجام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 516 views بار دسته بندی : پارلمان شهری تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها