خبرگزاری اصفهان 15 توضیحات شهردار اصفهان در خصوص ترک عرضی خیابان بزرگمهر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی قاسم‌زاده صبح امروز _شنبه ۱۱ دی‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: طی چند روز اخیر نحوه انعکاس یک مشکل مبنی بر درز آسفالت مقابل بیمارستان صدوقی بر روی پل زیرگذر شهید آقاخانی در شبکه‌های اجتماعی باعث نگرانی شهروندان شده بود که جهت اطمینان خاطر آن‌ها باید اعلام کنم تیم فنی شهرداری به محل مراجعه و بررسی لازم را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام تیم فنی شهرداری، این درز معمولاً بر روی پل‌ها برای انبساط و انقباض در فصول سرد و گرم سال پیش‌بینی می‌شود و موضوع نگران کننده‌ای نیست.

شهردار اصفهان با اشاره به فصل برنامه و بودجه شهرداری، ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای سال آینده هستیم از این رو با توجه به اینکه احتمال دارد مشکلاتی از دید تیم‌های کارشناسی پنهان بماند، از شهروندان درخواست می‌شود چنانچه مشکل حادی در محله یا منطقه محل سکونت خود دارند مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا رفع آن در برنامه و بودجه سال آینده شهرداری پیش‌بینی شود.

قاسم‌زاده در پایان ضمن تبریک سال نو میلادی به ارامنه ساکن در شهر اصفهان، گفت: هفته گذشته با اسقف ارامنه اصفهان دیداری داشتیم؛ خوشبختانه آنها از شرایط زندگی در این شهر ابراز رضایتمندی کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 420 views بار دسته بندی : کلانشهرها تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها