خبرگزاری اصفهان 15 آخرین تصمیمات برای آزادسازی و تکمیل رینگ چهارم اصفهان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی قاسم زاده امروز _چهارشنبه پنجم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مهم عمرانی شهر، اظهار کرد: مقرر شده هر چهارشنبه دو هفته یک بار با حضور در محل اجرای پروژه‌های مهم عمرانی شهر مسائل و مشکلات مربوط به پروژه را بررسی و رفع کنیم.

وی افزود: امروز در رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر دو تا چهار و نیم مسائل و موانع مطرح و با حضور معاونان ذی‌ربط مشکلات یکی یکی بررسی و راه حل‌ها اتخاذ شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از امروز عملیات عمرانی مسیر حدفاصل کیلومتر دو و نیم تا چهارم پروژه رینگ چهارم آغاز شده است، تصریح کرد: رینگ چهارم یکی از پروژه‌های کلانی است که از دیرباز در شهرداری مطرح بوده است، چرا که به اقتضای توسعه شهر و افزایش جمعیت ناگزیر به افزایش رینگ‌ها هستیم.

قاسم‌زاده ادامه داد: با اجرای رینگ چهارم بخش زیادی از بار ترافیکی رینگ سوم کاهش پیدا می‌کند، همچنین کاهش آلودگی هوا و تسهیل سفرهای شهری را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مسیر رینگ چهارم در خارج از محدوده شهری قرار دارد که باید مباحث آزادسازی و اجرای آن از طریق استانداری و برگزاری جلسات مشترک با شهرداری شهرهای پیرامون پیگیری شود.

شهردار اصفهان با اشاره به تشکیل «شرکت پروژه» برای احداث طرح رینگ چهارم گفت: با توجه به اینکه مسیر رینگ چهارم به طور کامل در محدوده شهر اصفهان قرار ندارد و بخشی از آن باید توسط شهرداری شهرهای در مسیر اجرا شود و احتمال فراهم نبودن شرایط مالی برای آنها وجود دارد، پیشنهاد «شرکت پروژه» مطرح شده تا از این طریق مشکلات برطرف و با استفاده از منابع در اختیار، احداث رینگ دنبال شود.

قاسم‌زاده اظهار کرد: برای آزادسازی بخشی از پروژه که در محدوده اختیارات شهرداری اصفهان است تصمیماتی اتخاذ شده تا منابع مالی مورد نیاز پروژه تأمین شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 554 views بار دسته بندی : کلانشهرها تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها