خبرگزاری اصفهان 15 ۹۰۰۰۰ مترمربع آزادسازی در پروژه‌ای که اولین‌ها در آن اجرا می‌شود - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

«به همراه همکاران و معاون عمرانی شهردار، از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان بازدید کردیم؛ رینگ چهارم جزو چند پروژه اصلی این دوره است که تأثیر قابل توجهی روی ترافیک شمال و شرق و جنوب اصفهان خواهد گذاشت.

آنچه دیدیم واقعیتی فراتر از شنیده‌ها و رصدهای میدانی قبلی بود؛ تا کیلومتر ۲.۶ پیش رفتیم یعنی تا پل و تقاطع غیرهمسطح شهدای دهنو که وضعیت رو به اتمام آن، آغاز روند تکمیل پروژه را نوید می‌داد.

ساخت ۸ کیلومتر اتوبان روگذر و زیرگذر گامی برای گره‌گشایی ترافیکی نصف‌ جهان

پروژه‌ای سخت و پرزحمت و دشوار که به دست توانای جوانان گمنام این شهر در حال نهایی شدن در کیلومتر صفر تا ۸ است، اما چرا این پروژه دشوار است؟

اول به خاطر ریزدانگی و حجم بالای ۹۰ هزار متر مربعی آزادسازی اراضی در مسیر آن، دوم بخاطر حجم بالای خاکبرداری آن، سوم بخاطر تأسیسات موجود در مسیر و چهارم بخاطر گستردگی پروژه و پیشرفت همزمان در چند جبهه کاری است.

احتمالاً بعد از افتتاح برخی از این دستاوردها ساده به نظر می‌رسد و فقط با سرعت از روی ماه‌ها تلاش با هزینه‌های قابل توجه عبور می‌کنیم، اما این پروژه که طی سه سال بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد هزینه داشته و دارد، در فاز نهایی به دستاوردهای خوبی رسیده است.

ساخت بزرگترین دهنه پل و عرض زیرگذر، اولین استفاده از بتن طرح‌دار برای زیباسازی پروژه، نحوه اجرای منحصر به فرد پل‌ها و مسیر، همچنین ساخت هشت کیلومتر اتوبان روگذر و زیر گذر به همراه شش تقاطع غیرهمسطح و برخی دیگر از اولین‌ها و اتفاق‌های نو و تازه که امیدوارم در زمان هرچه زودتر با افتتاح فاز نهایی آن طعم شیرین این گره‌گشایی ترافیکی به کام مردم شریف اصفهان بنشیند.»

ساخت ۸ کیلومتر اتوبان روگذر و زیرگذر گامی برای گره‌گشایی ترافیکی نصف‌ جهان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 27 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها