خبرگزاری اصفهان 15 ۵ هزار دانش‌آموز منطقه ۲ اصفهان طومار دفاع از کودکان غزه را امضا کردند - اصفهان 15

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های ۲۵ آبان و روز حماسه ایثار مردم اصفهان در منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده این منطقه ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان است.

وی افزود: در همین راستا طوماری مزین به دو پرچم ایران و فلسطین تهیه شد که دانش‌آموزان در حمایت از کودکان فلسطین و غزه آن را امضا کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق هماهنگی امور فرهنگی شهرداری منطقه دو با مدارس منطقه بیش از پنج هزار دانش‌آموز در منطقه دو طومار دفاع از کودکان بی‌پناه غزه و فلسطین را با انگشت خود امضا و انزجار خود را از کشتار رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

طبیبی ادامه داد: هدف از این طومار علاوه بر همدردی با کودکان غزه ایجاد وحدت با امت اسلامی و مسلمانان دنیا و رسیدن به غایت نهایی یعنی تشکیل دولت اسلامی واحد است.

وی گفت: دانش‌آموزان این منطقه آرزوی خود را که تلاش برای آزادی فلسطین است، به تصویر کشیدند و در روز حماسه و ایثار اصفهان تقدیم کردند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رونمایی از این طومار در حاشیه برگزاری ویژه برنامه رستاخیز اصفهان با حضور شهروندان محلات منطقه دو، خانواده معزز شهدا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مسئولان نظامی و مدیر منطقه دو و جمعی از معاونان و مدیران صورت گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 18 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.