خبرگزاری اصفهان 15 ۵۰۸ نفر در حوادث نوروز ۱۴۰۰ در اصفهان آسیب دیدند - اصفهان 15

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به گزارش عملکرد نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در ال جاری در مجموع ۱۲۵ حادثه به مرکز عملیات امداد و نجات استان اصفهان گزارش شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۷۳ حادثه جاده‌ای بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد حادثه ۱۸ مورد حضوری، یک مورد ساحلی، یک مورد ریزش کوه، ۲۲ مورد شهری، سه مورد صنعتی، ۱۶ مورد طوفان و ۶ مورد کوهستان بوده است، افزود: مجموع کل حوادث نوروز سال گذشته ۷۸ مورد بوده است که در این زمینه شاهد افزایش ۶۰ درصدی حوادث در سال جاری هستیم.

افزایش ۲۰۸ درصدی حوادث جاده‌ای در اصفهان

وی با بیان اینکه مجموع کل حادثه دیدگان در حوادث نوروز امسال ۵۲۳ نفر بوده است، ابراز داشت: از این تعداد ۲۹۳ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است که شاهد ۲۰۸ درصدی افزایش حادثه دیدگان در این بخش بوده‌ایم.

کریمی کل آسیب دیدگان حوادث در نوروز ۱۴۰۰ را ۵۰۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷۹ نفر در حوادث ترافیکی، ۱۸ نفر خدمات حضوری، یک نفر در حوادث ساحلی، ۴۶ نفر در حوادث شهری، سه نفر در حوادث شهری، ۱۵۳ نفر در طوفان و هشت نفر در کوهستان آسیب دیدند.

وی ادامه داد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر ۱۳۹ نفر از این آسیب دیدگان را نجات دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۱۴۸ تیم امداد و نجات به حوادث ارسال شد، ابراز داشت: ۴۱۲ نفر نیروی امدادی و ۱۱۹ دستگاه آمبولانس برای این عملیات‌ها اعزام شد.

کد خبر ۵۱۸۰۱۳۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.