خبرگزاری اصفهان 15 ۴ پاتوق شهری در محلات منطقه ۲ اصفهان به بهره‌برداری رسید - اصفهان 15

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه احداث پاتوق‌های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان است، اظهار کرد: پاتوق‌های محلی با ویژگی خودمانی بودن و آرامش داشتن، جزئی از کانون‌های اجتماعی است.

وی افزود: هدف از احداث پاتوق‌های شهری، کاهش نقاط بی‌دفاع شهری و تلاش برای قوی‌تر شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری است تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات شهرمان تقویت شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در این منطقه برای زیباسازی منظر شهری، توسعه پاتوق‌های محلی، فضاهای مکث و بوستان‌های همسایگی انجام شده است که علاوه‌بر تقویت هویت محلی و همبستگی اهالی منطقه، نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار پاتوق محلی در محله‌های ولدان، بابوکان، دهنو و برزان احداث شده که هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در بر داشته است.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: درخواست شهروندان محلات منطقه دو نیز مبنی بر احداث پاتوق شهری، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، دیوارنگاره، افزایش روشنایی و نورپردازی سطح محله است که این موارد در دستور کار قرار گرفته و در مرحله تصویب طرح است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 3 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها