خبرگزاری اصفهان 15 ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته استان اصفهان مستأجر هستند - اصفهان 15

سیدمصطفی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به بهره‌برداری از پنج واحد مسکن مددجویی، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت گروه‌های جهادی در شهر مجلسی با هدف تأمین ضروری‌ترین نیاز مددجویان احداث و خریداری شد.

بهره‌برداری از ۵ باب مسکن مددجویی در اصفهان

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی برای خانواده‌های ایتام شهرستان مبارکه و مددجویان تحت حمایت منطقه سه اصفهان بوده است، افزود: برای هر واحد مسکن حدود ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی، تأمین اعتبار شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مورد متراژ این واحدهای مسکونی، تصریح کرد: این پنج واحد مسکونی در متراژهای ۷۵ تا ۱۰۰ متری برای خانواده‌های ایتام و نیازمند سه نفر به بالا تأمین شد.

مهم‌ترین مشکل در تأمین مسکن مددجویان تهیه زمین مناسب است

وی با تأکید بر ضرورت ساخت مسکن باکیفیت برای مددجویان، گفت: علاوه برساخت بادوام و مقاوم، سرعت و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها برای ما بسیار مهم است و این تعداد ظرف مدت هشت ماه احداث یا خریداری شد.

انوری با اشاره به اینکه بیش از ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان مستأجر هستند، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل در تأمین مسکن تهیه زمین مناسب است که تحقق این مهم به همکاری سازمان‌های متولی مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیران مسکن‌ساز نیازمند است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 466 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.