خبرگزاری اصفهان 15 ۲ حادثه آتش‌سوزی در ۲منزل مسکونی در یکی از محلات اصفهان گزارش شد - اصفهان 15

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره حوادث ویژه ۱۳ فروردین در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۱۱ و یک دقیقه یک مورد حریق سیلندر پیک نیک در منزل مسکونی واقع در خیابان شهیدان کاظمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه آتش نشانان از ایستگاه شماره دو خیابان امام خمینی جنب پارک قلمستان به محل حریق اعزام شدند، ابراز داشت: با حضور آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن این حریق اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: متأسفانه در این حریق آقای ۴۵ ساله دچار سوختگی نسبتاً شدید شده بود که وی تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

وی همچنین به حادثه حریق سیلندر پیک نیک دیگری در منزل مسکونی واقع در خیابان شهیدان کاظمی خیابان فرهنگیان اشاره کرد و افزود: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه برای این حادثه نیز آتش نشانان از ایستگاه شماره دو خود را به محل حریق رسانده و آتش را مهار کردند، ادامه داد: متأسفانه در این حریق نیز یک خانم ۷۰ ساله دچار سوختگی سطحی شد.

کد خبر ۵۱۷۹۶۳۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 550 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها