خبرگزاری اصفهان 15 ۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند - اصفهان 15

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی اصفهان ۱۵ به کربلای معلی، با اشاره به استقرار ستاد اربعین شهرداری اصفهان از بیست‌وهفتم مردادماه تا شانزدهم شهریورماه در شهر کربلای معلی و مرز چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ خادم الحسین (ع) در قالب پاکبانان، راننده‌های خودروهای سنگین و سبک، نیروهای آتش‌نشانی، متخصصان تعمیرات و نگهداری، کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه، پشتیبانی و تدارکات در این کاروان حضور پیدا کرده‌اند.

۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند

وی با اشاره به مأموریت‌های مختلف محوله در طول ۱۳ روز گذشته خدمت‌رسانی گفت: شست و شوی معابر، محل اسکان مواکب اصفهانی، نظافت روزانه شهری، جمع‌آوری زباله، آب‌رسانی به مواکب، کمک به استقرار وسایل و تجهیزات توسط خودروی جرثقیل، راه‌اندازی مواکب توسط متخصصان تعمیرات و نگهداری از اهم اقدامات بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس روز گذشته مسافت ۱۶ کیلومتر از شهرهای کربلا، به همت پاکبانان نظافت و شست‌وشوی معابر توسط خودروهای مکانیزه شهرداری انجام شد.

۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند

وی افزود: بیش از ۸۲ تن زباله از سطح معابر جمع‌آوری شد، همچنین ۶۰ هزار لیتر آب با تانکر آبرسانی انتقال یافت و با جرثقیل نیز بیش از ۱۷ مورد جابه‌جایی اقلام مواکب انجام شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 30 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.