خبرگزاری اصفهان 15 ۱۳۵ تصادف در اصفهان گزارش شد/۲ نفر جان باختند - اصفهان 15

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به فعالیت ۱۷۵ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس استان اصفهان در نوروز امسال اظهار داشت: در نخستین روز نوروز نیروهای اورژانس استان اصفهان در ۶۱۱ عملیات امداد و نجات مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه تعداد مأموریت شهری ۴۵۵ مورد و مأموریت جاده‌ای ۱۵۶ مورد بوده است، ابراز داشت: از این تعداد ۴۷۶ حادثه غیر تصادقی بوده است.

بستری ۲۵۵ نفر در حوادث روز اول فروردین اصفهان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۵ مورد امدادرسانی منجر به بستری شده است، ادامه داد: ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و ۸۳ نفر به دلیل عدم رضایت ره مراکز درمانی منتقل نشدند.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ مورد تصادف در ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان اصفهان رخ داده است، گفت: از این تعداد ۸۵ تصادف شهری و ۵۰ تصادف جاده‌ای بوده است.

راستین با بیان اینکه ۹۱ نفر براثر تصادف مجروح و در مراکز درمانی بستری شده‌اند، ابراز داشت: یک نفر نیز در تصادفات ۲۴ ساعت اخیر به صورت سرپایی درمان شده است.

انتقال ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا به مراکز درمانی اصفهان

وی با بیان اینکه ۱۳ نفر نیز در تصادفات روز اول فروردین برای انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند، اضافه کرد: دو نفر نیز قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: همچنین در روز اول فروردین ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا توسط اورژانس به مراکز درمانی اصفهان منتقل شده است.

کد خبر ۵۱۷۴۱۸۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 508 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها