خبرگزاری اصفهان 15 ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفر در حوادث نوروز ۱۴۰۰ اصفهان آسیب دیدند - اصفهان 15

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال ۵۶ هزار و ۷۵ تماس با مرکز اورژانس استان اصفهان برقرار شد.

۱۱۷۲ تصادف در اصفهان در نوروز ۱۴۰۰ گزارش شد

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس سه هزار و ۶۲۷ حادثه جاده‌ای به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است، ابراز داشت: افزود: از این تعداد دو هزار و ۴۵۵ حادثه غیر تصادفی و یک هزار و ۱۷۲ حادثه تصادفی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۰ نیز بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ حادثه شهری به مرکز اورژانس استان گزارش شد، تصریح کرد: از این تعداد هفت هزار و ۲۹۳ حادثه غیر تصادفی و دو هزار و ۷۲ مورد حادثه تصادفی بوده است.

انتقال ۷ هزار و ۴۹۴ فرد آسیب دیده به مراکز درمانی

وی با بیان اینکه در مجموع حوادث ۱۰ هزار و ۵۵۸ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آسیب دیدند، ابراز داشت: از این تعداد هفت هزار و ۴۹۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

راستین ادامه داد: سه هزار و ۶۴ نفر نیز در محل حوادث به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه ۱۵۴ پایگاه اورژانس در استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۰ در حال فعالیت بود، ادامه داد: در این بازه زمانی در کنار رسیدگی به حوادث ۵۱۷ بیمار مشکوک به کرونا و ۳۶ بیمار مسموم شده با گاز منوکسیدکربن توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتقل شدند.

کد خبر ۵۱۸۰۹۲۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها