خبرگزاری اصفهان 15 کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ رینگ چهارم در مرحله زیرسازی و آرماتوربندی است - اصفهان 15

مهدی نیکزاد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به پروژه رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ اظهار کرد: این پروژه به‌طول سه کیلومتر به عنوان بخشی از رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده منطقه شش شهرداری در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ قرارداد پروژه ۶۲ میلیارد تومان است، افزود: برای انجام پروژه باید ۱۱۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری و نخاله‌برداری انجام شود، البته ۴۲ هزار متر مکعب سنگ‌برداری با پیکور است که سرعت انجام پروژه را افزایش می‌دهد.

سرپرست کارگاه پروژه اصلاح مقطع عرضی رینگ چهارم با اشاره به اینکه باید حدود ۲۷ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و بسترسازی در این پروژه انجام شود، گفت: این پروژه ۳۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات بیس و ساب‌بیس دارد، همچنین حدود ۱۶ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در دو لایه اجرا می‌شود و در طول مسیر هفت کالورت دارد که باید تعریض و بالای آن‌ها نیوجرسی احداث شود.

وی با بیان اینکه در این بخش از پروژه رینگ چهارم نیاز به ۸۵ تن آرماتوربندی، ۱۰ هزار مترمربع قالب‌بندی و دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی دارد، تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ متر طول نیوجرسی در طرفین و پرتگاه مسیر پروژه اجرا می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ پروژه رینگ چهارم اواخر خردادماه سال جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی، آرماتوربندی و بتن‌ریزی کالورت‌ها و خاک‌برداری انجام می‌شود.

سرپرست کارگاه پروژه اصلاح مقطع عرضی رینگ چهارم با بیان اینکه حدفاصل کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ رینگ چهارم هشت درصد پیشرفت داشته است، گفت: چهار بیل مکانیکی، یک پیکور، دو اکیپ آرماتوربند و قالب‌بندی پروژه در حال انجام عملیات است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم طبق برنامه زمان‌بندی کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ پروژه رینگ چهارم به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: اجرای این پروژه موجب کاهش ترافیک شهری، تسهیل عبور و مرور شهروندان، کاهش آلودگی هوا می‌شود و به حمل‌ونقل روان در کشور نیز کمک می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 4 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها