خبرگزاری اصفهان 15 کمیته‌های اجرایی ستاد مهر شهر اصفهان تشکیل شد - اصفهان 15

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، در خصوص ستاد مهر شهر اصفهان اظهار کرد: تلاش‌ها مبنی بر این بوده که در مهرماه ۱۴۰۲ بتوانیم با بهره‌مندی از تجارب سال گذشته دومین ستاد مهر را به صورت کامل‌تر تکرار کنیم.

وی افزود: پیگیری‌های انجام شده با این هدف بوده است که امسال با ظرفیت‌های بیشتر و بهتری این ستاد را برگزار کنیم، در این راستا کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اجرایی، حمل‌ونقل، اطلاع‌رسانی و خدمات‌شهری تشکیل شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته اجرایی در مناطق پانزده‌گانه موضوعات ترافیک، ایمن‌سازی مدارس، خط‌کشی‌ها، تابلوها، علائم و سایر مواردی که مربوط به مدارس است را پیگیری می‌کند.

وی افزود: همچنین کمیته حمل‌ونقل همگانی که پیگیر بحث‌های اتوبوس، تاکسی و مترو است، تلاش می‌کند با استخدام راننده بیش از ۸۰۰ دستگاه اتوبوس را از ابتدای مهرماه آماده سرویس‌دهی کند، از این‌رو امیدواریم از بیشترین ظرفیت اتوبوسرانی استفاده شود.

آقایی گفت: امسال نیز برای نخستین‌بار به‌منظور رفع مشکلات سرویس‌دهی به دانش‌آموزان سامانه‌ای توسط سازمان تاکسیرانی تحت عنوان سامانه سفیر مهر راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مترو نیز به‌تازگی با تغییر ساعت همراه بوده، در این راستا خط یک مترو از شش صبح با سرفاصله ۱۵ دقیقه تا هفت صبح و در سایر ساعات روز با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی نیز موضوعات مربوط به روابط‌عمومی و مباحث فرهنگی را دنبال می‌کند؛ کمیته خدمات شهری نیز تلاش می‌کند امسال همچون سال گذشته نظافت کامل و گل‌آرایی اطراف مدارس را انجام دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها