خبرگزاری اصفهان 15 کاهش ثبت نامی‌های شورای شهر اصفهان نسبت به دوره گذشته - اصفهان 15

رحمت‌الله فیروزی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به پایان ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و آغاز تأیید صلاحیت‌ها اظهار داشت: هیئت عالی نظارت استان اصفهان تشکیل شده و بعد از ثبت نام هیئت‌های اجرایی، تأیید صلاحیت‌ها بر اساس استعلام‌های پنج‌گانه در هیئت‌های اجرایی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه هیئت‌های اجرایی تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر را با حضور هئیت‌های نظارت انجام دادند، اگر کسانی به نتیجه آرا هیئت اجرایی و شهرستان معترض بودند به هیئت نظارت استان منعکس خواهد شد.

کاهش ثبت نامی‌های شورای شهر نسبت به گذشته

نماینده نطنز، قمصر و بادرود در مجلس بیان داشت: طبق آمار اعلام شده تعداد ثبت‌نامی‌های شورای شهر به نسبت دوره گذشته کاهش داشته است و حدود ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان ثبت نام داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تأثیر شورای شهر در بافت شهری و روستایی خاطر نشان کرد: شورای شهر یک نهاد مردمی است و باید در تصمیم‌سازی‌ها شهردار را کمک کنند و برای توسعه شهر و فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی همراه با نیازسنجی شهرها و اعتبارات برای آبادانی و توسعه قدم بردارند.

اجرای سلیقه‌ای قانون مانع تولید است

وی همچنین در خصوص زمینه‌های ایجاد تحقق شعار سال گفت: دولت به عنوان مجری باید سیاست‌ها را تسهیل و نظارت کند که بخش مهمی از آن مجوزها و تسهیلات است.

فیروزی‌پور تسریع در انجام کار مردم و حذف بروکراسی اداری را از جمله عوامل رونق تولید و مانع زدایی دانست و افزود: مدیران دولتی و زیر مجموعه‌ها باید اشرافیت و نظارت بر اجرای قوانین و حذف موانع داشته باشند، زیرا قوانین واضح و روشن است اما مجریان قانون بر اساس سلیقه و دیدگاه خودشان انجام و اجرا می‌کنند.

رفع مشکلات کشاورزی با نظارت کافی و اجرای صحیح قوانین

وی معتقد است که اگر همت کنیم و قوانین را به درستی و به دور از نگاه سلیقه‌ای کاری انجام دهیم، خود به خود موانع برطرف و پشتیبانی حاصل می‌شود؛ در بخش کشاورزی نیز و تأمین نهاده‌های دامی و همه بخش‌ها با نظارت کافی و اجرای صحیح قوانین توسط دولت مشکلات حل خواهد شد.

نماینده نطنز، قمصر و بادرود در مجلس یادآور شد: دولت فعلی در زمان باقی مانده می‌تواند کاری انجام دهد زیرا در هر صورت می‌گویند هر زمان کا ماهی را از آب بگیرید تازه است اما دولت آتی نیز باید برای فرامین رهبر معظم انقلاب زمینه تحقق تولید و موانع زدایی و پشتیبانی را انجام دهد.

کد خبر ۵۱۷۴۶۲۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 475 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها