خبرگزاری اصفهان 15 کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها (مایع ظرفشویی)  - اصفهان 15

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها اللخصوص مایع ظرفشویی از مواردی است که می بایست به شکل دقیق بررسی شود. به طور کلی نقش اصلی این ماده جداسازی ذرات چربی است بنابراین شوینده هایی که وظیفه چربی زدایی دارند می توانند از کاربرد سیلیکات سدیم بهرمند شوند. برای جداسازی ذرات چربی  و معلق نگه داشتن آنها نیاز است که سیلیکات سدیم به بهترین شکل استفاده شود.

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده

سیلیکات سدیم در مایع ظرفشویی

کاربرد سیلیکات سدیم در مایع ظرفشویی

سیلیکات سدیم  در صابون ها به شکل کاملاً مشخص استفاده می شوند. برای جلوگیری از خوردگی این ماده به عنوان یک محلول بافر عمل می کند. امروزه که مواد شوینده تنوع بیشتری پیدا کرده اند سیلیکات سدیم می تواند نقش مهمی در بسیاری از مواد شوینده داشته باشد. به عنوان مثال برای جلوگیری از ترشیدگی مایع ظرفشویی، این ماده می تواند یک عملکرد کاملاً درجه یک محسوب شود. حقیقت امر این است که سیلیکات مایع می تواند با فرمولاسیون صابون در مایع ظرفشویی مورد استفاده قرار بگیرد و جلوی ترشیدگی را بگیرد. در رختشویی های تجاری نیز از این ماده استفاده می شود.

مایع ظرفشویی به نوبه خود یک شوینده سنتزی نیز محسوب می شود. شوینده های سنتزی می توانند ساختاری کاملاً درجه یک داشته باشند و همینطور در فسفات ها نیز این ماده کاملاً مورد استفاده قرار می گیرد. دقت کنید که در صنایع شوینده مشارکت سیلیکات سدیم در ترکیبات شوینده سبب می شود خوردگی کنترل شود و حمله قلیایی صورت بگیرد. این ماده می تواند در مقابله با امولسیون های چربی و روغن های آلی یک انتخاب کاملاً درجه یک محسوب شود. در نهایت نیز سختی کلسیمی و منیزیمی را کاهش می دهد.

 فرآیند کلی تولید مایع ظرفشویی توسط سیلیکات سدیم

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها در نهایت سبب می شود که بهداشت و نظافت فرد و جامعه ارتقا یابد. مایع ظرفشویی یک مخلوط کاملاً یکنواخت از مواد اولیه محسوب می شود و برای شستشوی ظرف ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده نیاز به یک سری افزودنی دارد تا بتواند عملیات شستشو را به بهترین نحو انجام دهد. پربورات سدیم، سیلیکات سدیم، آنزیم و اسانس و نان آیونیک از فرمولاسیون کاملاً قوی در این راستا محسوب می شوند. خوشبختانه کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها روز به روز گسترده تر می شود و می تواند اثربخش باشد.

کاربرد سیلیکات سدیم در مایع ظرفشویی

سیلیکات سدیم در شوینده ها

 جدیدترین کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها مشخص شد اما یک کاربرد که به تازگی در این ماده دیده می شود سبب می شود که ساختار قابل توجهی داشته باشد. این ماده کمک می کند تا چربی زدایی سریع تر صورت بگیرد. یعنی شوینده هایی که پروسه چربی زدایی را به شکل ایده آل دنبال می کنند می توانند به واسطه این ماده سرعت شستشوی بیشتری را تجربه کنند. در صنایع سیلیکات ایران از سیلیکات سدیم به عنوان یک ماده کاملاً حرفه ای برای چربی زدایی استفاده می شود. فرمولاسیون این ماده بر اساس شرایط اجرایی ایده آلی سنجیده می شود و اثربخش است. دقت کنید که سیلیکات سدیم در شوینده ها نقش کاملاً حرفه ای ایفا می کند.

https://iransilicate.com/

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.