خبرگزاری اصفهان 15 پیگیری مدیریت شهری تا رفع مشکل آب ضروری است - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ با گرامیداشت یاد آیت‌الله ناصری اظهار کرد: یک سال از ارتحال عبد صالح خدا گذشت، مراسم خوبی برگزار شد، اما به نظر می‌رسد شأن این عالم جلیل‌القدر بیشتر است و باید تدبیر بیشتری صورت می‌گرفت و در سطح شهر یاد ایشان بهتر گرامی داشته می‌شد.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: از مناطق دو و ۱۱ شهرداری بابت برگزاری همایش تجلیل از آزادگان تشکر می‌کنم، جلسات خوبی در این راستا برگزار شد، اما در عین حال معتقدم امروز در شورا می‌توانستیم مراسم درخور آزادگان برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان ۱۵۰۰ آزاده دارد و حق این بود که از گروه‌های مختلف آزادگان نمایندگانی دعوت می‌کردیم، گفت: امیدوارم درخواست‌هایی که امروز از سوی آزادگان مطرح شد، مدنظر شورا قرار گیرد.

وی با یادآوری ۲۸ مرداد و کودتای ننگین آمریکایی گفت: این واقعه درسی برای ما است؛ ۸۰ سال پیش کودتای ننگین آمریکایی-انگلیسی در ایران انجام شد در حالی که فرماندهان آن انقلاب، به روحانیت پشت کردند و نتیجه این شد که کل کشور سال‌های مدیدی در اختیار استکبار جهانی قرار گرفت.

سهم تکلیفی حقابه اصفهان بسیار اهمیت دارد و مستندی است برای اینکه مطالبات خود را به جد از مدیریت استان داشته باشیم تا مشکلات مربوط به محیط زیست و فرونشست برطرف شود.

نادرالاصلی با گرامیداشت یاد آیت‌الله کاشانی گفت: ایشان پرچم‌دار نهضت ملی نفت بود، اما توسط ملی گرایان از این صحنه دور شد.

وی با گرامیداشت اربعین حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم برای برگزاری همایش‌هایی که اربعین را متجلی‌تر سازد گام برداریم؛ مردم به شرکت در این مراسم علاقه‌مند هستند که مقرر شده است با برپایی موکب‌هایی در شهر مراسم «الی الحسین (ع)» برگزار شود؛ مدیریت شهری نیز برای متجلی کردن اربعین باید خدمت‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام دهند.

نادرالاصلی گفت: امروز ادعا می‌کنیم که موضوع آب در حال رسیدن به نتایج خوبی است، اما همکاری شهرداری را لازم دارد، در این راستا برای تأمین منابع مالی مکاتبات انجام شده است، اما باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی افزود: برای رهاسازی آب برای مادی‌ها اتفاق آن‌چنانی نیفتاد، اگرچه مقداری آب رها شد، اما باید این موضوع با جدیت دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سهم تکلیفی حقابه اصفهان بسیار اهمیت دارد و مستندی است تا بتوانیم مطالبات خود را با جدیت از مدیریت استان داشته باشیم تا مشکلات مربوط به محیط زیست و فرونشست برطرف شود.

وی تصریح کرد: همه اعضای شورا مکلف هستند تا حقوق مردم را در همه امور استیفا کنند، از این‌رو امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.