خبرگزاری اصفهان 15 پیگیری طرح‌های توسعه استان با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد - اصفهان 15

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان اظهار داشت: بنیاد نصف جهان یک تشکل مردم نهاد است که از مسئولان فعال فعلی و سابق حوزه توسعه استان تشکیل شده که تسهیل‌گری و پیگیری رفع موانع طرح‌های توسعه استان را انجام می‌دهند.

وی افزود: این بنیاد از طریق دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استانی و کشوری موانع موجود را پیگیری کرده که در ادامه این فعالیت‌ها کارگروه اقتصادی آن از وزیر راه و شهرسازی دعوت به عمل آورد.

رئیس سابق کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل ۴۴ مجلس خاطر نشان کرد: این بنیاد مردمی کارگروه‌های مختلفی دارد که کارگروه اقتصادی آن طرح‌های حمل و نقل، سرمایه‌گذاری استانی، صنعتی، عمرانی و… را دنبال می‌کند و در ادامه این پیگیری‌ها و در لبیک به نامگذاری سال ۱۴۰۰ در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای، برون‌شهری و درون‌شهری مباحثی مطرح کردند.

پیگیری طرح‌های توسعه استان در حد حرف باقی نمانده

وی تکمیل شبکه قطار شهری حومه که شامل پنج مسیر حومه‌ای است را از دیگر موارد مطرح شده برشمرد و گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود و اکثر این طرح‌ها در حال پیگیری و یا زمینه‌های اجرایی آن فراهم شده است.

فولادگر ادامه داد: آزادراه اصفهان و شیراز، تکمیل کنارگذر شرق و غرب، بندر خشک، دهکده لجستیک ریلی، شهرک صنعتی طلا و جواهر، پیگیری پروژه‌های مسکن و … از مباحث مطرح شده بود که وزیر راه و شهرسازی نیز زمان مفصلی را برای بررسی و پیگیری آنها در حاشیه سفر به اصفهان قرار دادند.

وی با بیان اینکه پیگیری این موارد در حد حرف باقی نماینده است، گفت: برای نمونه بخشی از کنار گذر شرق بهره‌برداری شده و همچنین بودجه اصفهان- شیراز در بخش استان فارس سرمایه گذار جذب کردند اما در اصفهان پیگیر جذب سرمایه‌گذار هستند که این قسمت هم تکمیل شود.

کد خبر ۵۱۷۷۰۱۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 561 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها