خبرگزاری اصفهان 15 پیوست رسانه‌ای جامع برای اجرای طرح «اصپاک» در اصفهان - اصفهان 15

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اجرای طرح «اصپاک» اظهار کرد: یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست است که شهروندان با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به آدرس app.isfahan.ir یا وب‌گاه اصپاک به نشانی isfpak.com می‌توانند از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

وی افزود: پس از چندین جلسه اتاق فکر و نشست‌های مشورتی با حضور رؤسای ادارات حوزه روابط عمومی، معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد در نیمه دوم مهرماه سال جاری ظرفیت‌های رسانه‌ای به‌کار گرفته شود و تغییر الگوی جمع‌آوری پسماندهای خشک از روش سنتی به الگوی جمع‌آوری بر اساس ثبت درخواست در نرم‌افزار اصپاک، به اطلاع عموم شهروندان برسد.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اطلاع‌رسانی‌های انجام گرفته، بر دریافت بیمه رایگان آتش‌سوزی به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در ازای تحویل ۲۵ کیلو موارد بازیافتی تاکید شده و به‌نظر می‌رسد این مشوق جدید تاثیرگذارتر از مشوق‌های پیشین بوده و مورد اقبال شهروندان قرار گیرد.

وی پاسخگویی کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، نصب تبلیغات در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، تبلیغات محلی در مناطق پانزده‌گانه و اجرای مانورهای نمایشی را از دیگر بخش‌های تدارک دیده شده برای معرفی سامانه اصپاک برشمرد و گفت: بیست‌وچهارم مهرماه، اصحاب رسانه استان نشستی را با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برگزار خواهند کرد تا پس از اطلاع از جزئیات طرح، به عنوان بازویی پرتوان به انعکاس این طرح جدید در جراید، خبرگزاری‌ها، رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی بپردازند.

فضای مجازی از جمله ظرفیت‌های مهم در اقبال مردم به اصپاک و افزایش مشترکین سامانه است.

مردانی از تولیدات چندرسانه‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: این تولیدات شامل موشن‌گرافی و تیزرهای تصویری با موضوع معرفی سامانه اصپاک، تهیه گزارش‌های شهری و مصاحبه‌های مردمی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خواهد بود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی از جمله ظرفیت‌های مهم در اقبال مردم به این طرح و افزایش مشترکین سامانه اصپاک است، ادامه داد: فعالان شبکه‌های اجتماعی با ارائه تولیدات طنز، رشته استوری‌های اطلاع‌رسان و تولیدات غیررسمی نقش مؤثری در فراگیر شدن طرح اصپاک خواهند داشت.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های متعلق به مدیریت شهری نظیر خبرگزاری اصفهان ۱۵، روزنامه اصفهان زیبا و شبکه شهر نیز مأموریت یافته‌اند با تولیدات خلاق و جذاب به اطلاع‌رسانی بیشتر طرح اصپاک کمک کنند، اظهار کرد: تولید سلسله اخبار و گزارش‌های تصویری مرتبط، گفت‌وگو با فعالان حوزه محیط زیست، تولید اینفوگرافیک و بروشورهای مجازی و الکترونیک از اقدامات در دست انجام در این زمینه خواهد بود.

وی اضافه کرد: برگزاری تور بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و کارخانه کود آلی با حضور خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی از دیگر اقداماتی است که در راستای تهیه پیوست رسانه‌ای طرح «اصپاک» توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان انجام خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها