خبرگزاری اصفهان 15 پیاده‌سازی فاز دوم ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو - اصفهان 15

محمدحسین ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های غیرحضوری شدن تمام خدمات حوزه شهرسازی، پیاده‌سازی فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت و طی جلسات متعدد با نمایندگان واحد کمیسیون ماده ۱۰۰ و تیم پشتیبان شرکت پیمانکار، مقدمات این پیاده‌سازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در فاز نخست، بررسی فرایند تستی گواهی عدم خلاف زیرسامانه‌های شهرسازی و کمیسیون ماده ۱۰۰ در مرداد ماه با موفقیت انجام و در فاز دوم، این فرایند در شهرداری منطقه هفت به‌عنوان منطقه پایلوت بر روی درخواست‌های اصلی اجرایی شد.

راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در فاز سوم (نهایی) و همزمان با تسری فرایند فوق در تمام مناطق، به‌زودی شاهد امکان ثبت درخواست و پیگیری گواهی عدم خلاف به‌صورت غیرحضوری توسط تمام شهروندان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیاده‌سازی فاز دوم ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو گفت: مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان و کارشناسان فنی این منطقه همکاری بسیار خوبی را در این خصوص در راستای خدمت بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان ارائه کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها