خبرگزاری اصفهان 15 پروژه سنگ‌فرش خیابان امام سجاد (ع) اصفهان زودتر از موعد به بهره‌برداری رسید - اصفهان 15

حمیدرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به بهره‌برداری زودتر از موعد پروژه سنگ‌فرش و زیرسازی بتن مسلح ضلع شمالی خیابان امام سجاد (ع)، مقابل ورودی گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: این پروژه به‌طول ۳۰۰ متر و مساحت تقریبی ۳ هزار متر مربع، طی مدت زمان کوتاه با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال، ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: زمان قرارداد این پروژه پنج ماه بود که با توجه به در پیش‌رو بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و آغاز دهه اول محرم و به‌منظور میزبانی با شکوه‌تر از عزاداران اباعبدالله‌الحسین (ع) و زائران گلستان شهدا، مدیریت شهری و تیم‌های اجرایی با تلاش شبانه‌روزی ظرف مدت کمتر از دو ماه پروژه را به اتمام رساندند تا امکان استفاده از مراسم‌ها و آئین‌های مذهبی این ایام، برای مردم شریف و سوگواری حسینی فراهم شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری تصریح کرد: این پروژه به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص و مجاورت با گلستان شهدا و تردد بالای شهروندان و زائران گلستان شهدا، برای مدیریت شهری پروژه‌ای ویژه تلقی می‌شد که به همت همه همکاران با حفظ کیفیت در اجرا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی و تجهیزات هوشمند ترافیکی برای عابران پیاده از دیگر قابلیت‌های این پروژه است که زیبایی خاصی به این پروژه خواهد بخشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها