خبرگزاری اصفهان 15 پایان مهلت ۳روزه خروج پلاک‌های غیربومی از ۳ شهر اصفهان - اصفهان 15

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به پایان مهلت سه روزه برای خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهرهایی که به تازگی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از این رانندگان درخواست داریم نسبت به خروج هر چه سریع‌تر از شهرهای گلپایگان، لنجان و خوانسار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از امروز نیز مبارکه به شهرهای ورود ممنوع استان اصفهان اضافه شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که طی سه روز گذشته از ورود ۸۷۷ خودرو به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان اصفهان جلوگیری شده است.

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۳۴۷ خودرو در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به دو هزار و ۵۰۰ خودرو نیز برای ورود به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا تذکر داده شده است، تصریح کرد: برای ۳۴۷ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شد.

وی افزود: همچنین برای یک هزار و ۱۰۰ خودرو نیز در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به افزایش ترافیک ۱۰۰ درصدی در نوروز ۹۹ نسبت به نوروز ۹۸ در استان اصفهان ابراز داشت: علی رغم افزایش ترافیک کاهش ۴۶ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بوده‌ایم.

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در استان

وی ادامه داد: همچنین در مجموع تصادفات فوتی و خسارتی در استان اصفهان در نوروز سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۱۹ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه برخورد با خودروهای هنجارشکن در اولویت دستور کار پلیس است که افزایش ۴۶ درصدی برخورد با چنین جرایم را شاهد هستیم.

کد خبر ۵۱۷۵۰۹۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها