خبرگزاری اصفهان 15 پارکینگ زیرسطحی توحید ابتدای مهرماه تکمیل می‌شود - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی قاسم‌زاده صبح امروز_ چهارشنبه بیست‌ودوم تیرماه _در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در محل پروژه پارکینگ توحید برگزار شد، اظهار کرد: امروز پیرو جلسات بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری که هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: درصدد هستیم با همت معاونت عمران شهری شهرداری این پارکینگ زیرسطحی را تا اول مهرماه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل کنیم و به بهره‌برداری برسانیم تا خیابان توحید بازگشایی شود و دیگر شاهد حجم ترافیکی در این نقطه از شهر نباشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر به هماهنگی و همکاری تیمی نیاز دارد، تصریح کرد: در این راستا معاونت‌های مالی و اقتصادی شهرداری و شهرسازی باید در قالب یک تیم، حامی حوزه عمرانی شهر باشد تا معاونت عمران، پیمانکاران و سازمان عمرانی شهرداری اصفهان نیز با سرعت فرایند پروژه‌ها را پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان در گذشته اثبات کرده است که توانایی انجام پروژه‌های بزرگ عمرانی را در سطح شهر دارد، خاطرنشان کرد: گرچه وجود مباحث اقتصادی و مالی چند سال گذشته مانع از انجام برخی از فعالیت‌ها در این ابعاد شده است، بنابراین نباید توانایی حوزه عمرانی شهرداری را محدود به پروژه‌های کوچک دانست.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در جلسه امروز همچنین روند پیشرفت و موانع موجود بر سر تکمیل سه پروژه رینگ چهارم حفاظتی، پل اندیشه و پل شهدای ورزشکار مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در جلسات بررسی پروژه‌های عمرانی شهر، راهکارهای لازم در خصوص بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی، موانع موجود بر سر راه اجرای پروژه‌ها و افزایش رضایت‌مندی شهروندان ارائه می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها