خبرگزاری اصفهان 15 ورود خودروهای غیربومی به کاشان ممنوع است - اصفهان 15

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به افزایش موارد ابتلاء و بستری کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: شرایط کاشان به گونه‌ای است که در آستانه نارنجی شدن است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مقرر شد برای کاشان اعمال محدودیت‌ها یک درجه بالاتر از وضعیت رنگی کرونایی آن باشد، ابراز داشت: بر این مبنا مقرر شد محدودیت‌های تردد در کاشان نسبت به قبل تشدید شود.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا تصریح کرد: با توجه به این موضوع تمامی خودروهای ورودی و خروجی به کاشان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی و اعمال محدودیت‌های جدید ورود خودروهای غیربومی به کاشان ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده و با هماهنگی‌های ایجاد شده با پلیس راهور این خودروها اعمال قانون می‌شوند.

غلامی گفت: متأسفانه وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان هم وضعیت مناسبی ندارد و پنج شهر دیگر استان که در وضعیت زرد بودند به تازگی در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش مهر در حالی هنوز وضعیت کاشان از نظر شیوع ویروس کرونا زرد اعلام می‌شود که به گفته کارشناسان مطلع در حوزه بهداشتی و درمانی وضعیت کاشان قرمز است و هر چه سریع‌تر باید تصمیمات و اقدامات مناسب در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اندیشیده و به کار گرفته شود.

کد خبر ۵۱۷۸۸۵۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 516 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.