خبرگزاری اصفهان 15 ورزشگاه انقلاب کرج میزبان احتمالی بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان - اصفهان 15

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بازی برگشت مقابل سپاهان را در کدام ورزشگاه برگزار خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که دیدار رفت سپاهان- پرسپولیس با درخواست باشگاه اصفهانی و  موافقت سازمان لیگ در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار شد، از همین حالا گمانه‌زنی درباره محل برگزاری دیدار برگشت دو تیم آغاز شده است.

بازیهای پرسپولیس و سپاهان در سال‌های اخیر همیشه جنجالی بوده و حتی نبود تماشاگر هم تاثیری در این مساله نگذاشته تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد هر دو بازی رفت و برگشت دو تیم در لیگ بیست و یکم را در زمین بی‌طرف برگزار کند و بعد از آنکه سپاهان میزبان بازی رفت دو تیم در اراک بود، حالا بازی برگشت دو تیم در ورزشگاهی برگزار خواهد شد که باشگاه پرسپولیس، به سازمان لیگ معرفی کند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که به احتمال فراوان باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج را به عنوان میزبان دیدارش با سپاهان در نیم فصل دوم معرفی خواهد کرد.

هر چند هنوز زمان زیادی تا بازی برگشت مانده اما گفته می‌شود کادر فنی قرمزها به این دلیل سراغ ورزشگاه انقلاب کرج خواهند رفت که این ورزشگاه فاصله بسیار کمی تا تهران دارد و از طرف دیگر در خارج از استان تهران برگزار خواهد شد تا مشکلی برای میزبانی از بازی پرسپولیس و سپاهان نداشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 380 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.