خبرگزاری اصفهان 15 همایش چهره‌های ماندگار شهر احیا شود / لزوم گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، به مناسبت دهه کرامت و روز دختر امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از ۲۱ نفر از دختران نخبه اصفهان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

همایش چهره‌های ماندگار شهر احیا شود/ لزوم گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر

شورای اسلامی شهر، همایش چهره‌های ماندگار را احیا کند

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تکریم از دختران کوچک‌ترین حق آنها است که امروز آن را ادا کردیم، گفت: جامعه بر اساس القائاتی که دشمن پیرامون قشر بانوان و دختران انجام داده است، با نبود الگوی نقش روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه نشست امروز با دختران باعث ایجاد هم‌اندیشی، هم‌افزایی و همراهی می‌شود، افزود: همه ما هم سرنوشت هستیم، بر این اساس مسئله‌های موجود، مسائل همه ما است، لذا باید درباره آن گفت‌وگو کنیم و با ایده‌ها و طرح‌های خلاق آنها را به نتیجه برسانیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نرم‌افزار باشگاه شهراندیشان به‌زودی پرده‌برداری خواهد شد، تصریح کرد: این نرم‌افزار بستر مهمی است که پس از دو سال نیاز آن احساس می‌شود، لذا از شهرداری درخواست می‌کنم که تحقق آن را تسریع ببخشد.

وی ادامه داد: در نرم‌افزار باشگاه شهراندیشان هر شهروند، عضو مجازی این نرم‌افزار می‌شود و می‌تواند وارد گفت‌وگو برای رفع مسائل شود؛ در این راستا با تحقق آن می‌توان طرح‌ها و ایده‌های همه اقشار جامعه از جمله دختران را داشته باشیم.

نباتی‌نژاد از هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست کرد که از شبکه دختران دعوت کنند تا دغدغه‌های خود را درباره شهر اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بهتر است همایش چهره‌های ماندگار در شهر اصفهان را در این دوره احیا کنیم، گفت: سال‌های قبل این همایش در شهر برگزار و در این راستا الگوهایی به جوانان معرفی می‌شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نیاز ما در سطح عمومی و میان همه شهروندان این است که این دختران به عنوان الگوی نقش به دیگران معرفی شوند.

همایش چهره‌های ماندگار شهر احیا شود/ لزوم گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر

گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر روز، روز دختران افتخارآفرین شهر و کشور است، اظهار کرد: تجلیل از این دختران در جلسه امروز شورا یک حرکت نمادین است، زیرا ظرفیت این را نداریم که خدمت همه دختران افتخارآفرین شهر باشیم.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته اعضای شورای اسلامی شهر در مدارس و دانشگاه‌ها حضور پیدا کردند، افزود: تجربه نشان داده است که چیزی جز گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور نمی‌تواند ما را به قله افتخارآفرینی ببرد و امید را تزریق کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تلاش برای جدایی اقشار مختلف وجود دارد و آنچه که این تلاش را باطل می‌کند، گفت‌وگو، کنار هم نشستن‌ها و بیان دغدغه‌ها تا رسیدن به نقطه مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما با دیدگاه‌های مختلف و متفاوت در کنار یکدیگر می‌توانیم اصفهان و ایران را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنیم.

همایش چهره‌های ماندگار شهر احیا شود/ لزوم گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر

نخبگان به طرح منزلت شهروندی اضافه شوند

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین که نمونه آن را امروز با دعوت از دختران تأثیرگذار شهر می‌بینیم، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته شاهد رشد علمی و نظامی در کشور هستیم که این مهم منجر به استقلال کشور در همه بخش‌ها شده است، این موفقیت را مرهون رهبری شاخص و برکت خون شهدا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح منزلت شهروندی و خدماتی که به جامعه هدف داده می‌شود، ادامه داد: نخبگان شهر را نیز باید به گروه دریافت کننده خدمات اضافه کنیم تا به آنها ادای دین کرده باشیم.

همایش چهره‌های ماندگار شهر احیا شود/ لزوم گفت‌وگوی بی‌واسطه و مسئله‌محور با دختران شهر

کشورمان را در مقابل حملات واکسینه کنیم

فرزانه کلاهدوزان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه اظهار کرد: هر کجا که دختران حضور داشته باشند، شور و نشاط و شادمانی نیز وجود دارد، جلسه امروز شورای اسلامی شهر نیز امروز شاهد این شور و نشاط بود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت دختران در چند ساحت و حوزه مایع افتخار است، گفت: در مقابل هجمه‌هایی که در جریانات اخیر نسبت به بانوان شکل گرفت، تنها خود دختران هستند که می‌توانند این فضا را تغییر دهند، در این راستا باید همدلی‌هایی که در گذشته وجود داشت را بازسازی و شهر و کشورمان را در مقابل حملات واکسینه کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 28 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.