خبرگزاری اصفهان 15 نیروی انتظامی مردمی‌تر شده است - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، عباس رضایی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت فعلی در جامعه حاصل تلاش نیروی‌های نظامی و انتظامی و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: امنیت ایران در منطقه خاورمیانه بی نظیر است و در این زمینه قدردان همه فعالان این عرصه هستیم.

وی با بیان اینکه امروز به منظور عرض خدا قوت و تبریک سال نو در قرارگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور یافتم، ابراز داشت: سعی ما بر این است که چالش‌ها و مشکلات همه نهادها را ارزیابی و در راستای حل آن برنامه‌ریزی کنیم.

کاهش سرقت و جرایم خشن در استان اصفهان

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاهش سرقت و جرایم خشن در استان اصفهان بر اساس گزارش ارائه شده قابل تقدیر است، افزود: باید توجه داشت که بر اساس ارزیابی صورت گرفته نیروی انتظامی مردمی‌تر شده و مردم بیش از گذشته با این سازمان همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شورای تأمین استان اصفهان اقدامات هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر بخش‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: در این شورا همواره سعی ما بر تقویت و افزایش قدرت و اختیارات نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

رضایی با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه بالندگی، عزت و اقتدار خود را حفظ کرده مردمی هم شده است، ادامه داد: نیروی انتظامی رسالت مهمی در راستای برخورد با خاطیان و مجرمان را بر عهده دارد.

رسالت جدی حکومت‌ها در حال حاضر بهداشت و درمان است

وی با بیان اینکه استان اصفهان استانی پهناور و تأثیرگذار در کشور است، گفت: دیدگاه ما در راستای اجرای مصوبات در این استان ملی است و با دید گسترده‌تری به وظایف خود عمل می‌کنیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت جدی حکومت‌ها در حال حاضر بهداشت و درمان است، افزود: پس از آن امنیت و نظم جامعه مورد توجه است که تحقق آن از جمله دستاوردهای نظام اسلامی است.

کد خبر ۵۱۷۵۴۸۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 613 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.