خبرگزاری اصفهان 15 نگاه حاکمیت به حوزه مدیریت شهری در تمام قوا تغییر کند - اصفهان 15

احسان متولیان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در حاشیه سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: مسائل مهم در مدیریت شهری و حوزه عمرانی شهرداری‌ها در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شد و انتقال تجربه و راهکارهای شهرداری‌های مختلف برای هماهنگی و هم‌راستا شدن در این حوزه مصوب شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم حوزه شهرداری‌ها توجه و اهمیت به مدیریت شهری است که در هفت ماده و هفت اصل قانون اساسی توجه ویژه به شوراها و مدیریت شهری شده، اما در قوانین جاری اهمیتی به این حوزه داده نشده است.

دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران تاکید کرد: یکی از تلاش‌هایی که مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران انجام می‌دهد، تغییر نگاه حاکمیت به حوزه مدیریت شهری است و این اهمیت برای همه دست‌اندرکاران در قوه مقننه، مجریه و قضائیه لحاظ می‌شود تا بتوانیم نقش بهتری را در حوزه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: نکته دیگر که در مجمع شهرداران پیگیر هستیم موضوع نهضت تأمین مالی شهر است در این راستا در پایان ماه جاری یک نمایشگاه، همایش و پنل‌های آموزشی در مجموعه برج میلاد شهرداری تهران برگزار خواهد شد که حضور مدیران و کارشناسان ارشد مدیریت شهری از کلان‌شهرهای کشور را در آن خواهیم داشت.

متولیان تصریح کرد: در آن نشست‌ها دوره‌هایی در خصوص آموزش لازم به مدیران شهری برای ارتباط‌گیری با بازار سرمایه و جذب منابع خرد شهروندان برای توسعه و سرعت دادن به انجام پروژه‌های شهری برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 23 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.