خبرگزاری اصفهان 15 نماز جمعه در ۳ شهر اصفهان لغو شد/وضعیت ۹ شهر در آستانه نارنجی شدن - اصفهان 15

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آخرین مصوبات استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: آخرین جلسه ستاد عصر روز گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات این جلسه مهلت ۷۲ ساعته برای خروج خودروهای غیر بومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا اعلام شد، ابراز داشت: مسافرانی که در سه شهر گلپایگان، خوانسار و لنجان حضور دارند باید در این بازه زمانی این شهرها را ترک کنند.

معاون استاندار اصفهان افزود: کنترل ورود و خروج از این شهرها به شدت در حال انجام است، افزود: ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی از این شهرستان ممنوع اعلام شده است.

لغو نماز جمعه در شهرهای نارنجی و قرمز

وی در ادامه با بیان اینکه روند فعالیت ادارات بعد از تعطیلات ایام عید در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان مشخص شده است، ادامه داد: بر این اساس ادارات گلپایگان با یک سوم کارمندان و ادارات خوانسار و لنجان با دو سوم کارمندان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

غلامی با بیان اینکه ستادهای شهرستانی کنترل کرونا نیز در شهرستان‌های با وضعیت پرخطر شیوع کرونا تشکیل شده است، گفت: همچنین برگزاری نماز جمعه در سه شهرستان گلپایگان، لنجان و خوانسار تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.

وضعیت ۹ شهر استان در آستانه نارنجی شدن است

وی با بیان اینکه با توجه به اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت شهرستان‌های کاشان، اردستان، نطنز، تیران و کرون، شاهین شهر، چادگان، شهرضا، فلاورجان و مبارکه در آستانه ورود به وضعیت نارنجی هستند، گفت: در این شهرستان‌ها نیز ستاد شهرستانی تشکیل خواهد شد تا این بیماری کنترل شود.

معاون استاندار اصفهان در خصوص وضعیت معابر استان اصفهان طی سه روز اخیر نیز ابراز داشت: حدود ۴۲ درصد وضعیت تردد ورودی‌ها به استان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این آمار نسبت به سال ۹۷ کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

کد خبر ۵۱۷۴۶۱۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.