خبرگزاری اصفهان 15 میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از ۳۶۱ هزار و ۵۹۲ مسافر در تعطیلات نوروز - اصفهان 15

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری ۱۷۱ هزار و ۲۸۰ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۹۰ هزار و ۳۱۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۵ هزار و ۸۷۲ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون‌شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرهای برون‌استانی در این مدت مربوط به خراسان رضوی (مشهد مقدس)، شهرهای شمال و جنوب کشور، استان فارس و تهران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان سیزدهم فروردین ۳۶۱ هزار ۵۹۲ مسافر ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از آغاز سفرهای دوم ایام نوروز، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی خود است تا بتوانیم فضایی آرام خدمات مطلوبی در شأن مسافران و گردشگران به شهر زیبای اصفهان در مبادی ورودی اصلی شهر داشته باشیم.

توکلی با اشاره به نتایج رضایت‌بخش نظرسنجی یکپارچه ایسپا از مسافران پایانه‌های پنج‌گانه که از طریق معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اصفهان انجام شد، گفت: طبق آمار این نظرسنجی که حول چهار موضوع نحوه برخورد کارکنان پایانه‌ها، محیط و فضای پایانه‌ها، خدمات ارائه شده در پایانه‌ها و نحوه اطلاع‌رسانی انجام شد، تمام نتایج به دست آمده در این چهار حوزه بیانگر رضایت نسبی مسافران و گردشگران بوده است، البته نقاط ضعف و موارد قابل بهبودی نیز از نتایج نظرسنجی احصا شده که سازمان پایانه رفع آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضا و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از همکاری آن‌ها با کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری که برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ تشکیل شده است، در راستای ایجاد محیطی مطلوب و بی‌دغدغه برای مسافران و ارائه خدمات درخور آن‌ها، قدردانی کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 3 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.