خبرگزاری اصفهان 15 میزبانی از فرزندان ایتام با سفره همدلی در منطقه ۹ اصفهان - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، سیدسلمان قاضی‌عسگر با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: پانزدهمین روز از ماه میهمانی پروردگار مصادف با میلاد کریم آل طاها به احترام کرامت و بخشش آن بزرگوار، روز اکرام نامیده شده است.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای اکرام ایتام و اطعام نیازمندان دانست و افزود: یکی از ویژگی‌های خوب مردم ایران به دلیل داشتن اعتقادات و باورهای اسلامی همچنین روحیه ایرانی، مشارکت گسترده در امور خیر و نیکوکاری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم نیکوکار، روحیه عمومی خوبی در راستای کمک به نیازمندان در کشور وجود دارد و با تقویت این روحیه جامعه ما در مسیر تعالی بیشتر قرار می‌گیرد.

قاضی‌عسگر با تاکید بر میزبانی هر ساله منطقه ۹ شهرداری اصفهان در طرح تکریم ایتام کمیته امداد افزود: جشن امسال با عنوان سفره همدلی با همکاری کمیته امداد منطقه سه اصفهان و با حضور ۴۵۰ نفر از فرزندان ایتام در مجتمع امام خمینی (ره) واقع در خیابان نبوی‌منش برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جشن علاوه بر ضیافت افطاری، برنامه‌هایی شامل جنگ کودکانه تن‌پوش‌ها، نمایش، موسیقی، مسابقه اجرا و هدایایی به رسم یادبود به فرزندان ایتام اهدا شد.

میزبانی از فرزندان ایتام با سفره همدلی در شهرداری منطقه ۹ اصفهان

کمک به نیازمندان ویژگی بارز جامعه اسلامی

محمدرضا مومی‌اردستانی، رئیس کمیته امداد منطقه سه اصفهان در این مراسم ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۹ اصفهان در طرح تکریم ایتام گفت: یتیم‌نوازی و رفع مشکلات کودکان یتیم و بی‌سرپرست از زیباترین جلوه‌های انسانی در جامعه اسلامی است که در ماه مبارک رمضان با برپایی همایش‌های اکرام ایتام به اوج خود می‌رسد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز در جامعه اسلامی کمک به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها است و مسلمانان هیچگاه نسبت به مسائل همنوعان خود بی‌تفاوت نبوده و از هر راهی در صدد رفع گرفتاری‌های آن‌ها برآمده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.