خبرگزاری اصفهان 15 منصفانه در خصوص عملکرد کادر درمان قضاوت کنید - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان سالی که گذشت سال پرفراز و نشیبی بود، اظهار داشت: مردم ایران در سال جاری در دو معضل کرونا و تحریم گرفتار شدند که شرایط را برای ادامه زندگی بسیار سخت کرد.

وی با بیان اینکه سیل و زلزله نیز از دیگر سختی‌های سال ۹۹ بود، ابراز داشت: از سویی باید توجه داشت که همدلی و کمک مومنانه مردم در این دو بحران بسیار شیرین و قابل توجه بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه با بیان اینکه سپاه در همه جای کشور در خدمت مردم بوده است، ادامه داد: بی انصافی است اگر بگوییم دولت در زمینه مدیریت بیماری کرونا کوتاهی کرده است و هیچ دولتی در این زمینه عملکردی مانند دولت ایران نداشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار فوتی کرونا در یک روز در کشور ۴۰۰ نفر بوده است، اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که در کشورهای توسعه یافته این آمار بسیار بیشتر بوده است و در مواردی در آمریکا در یک روز پنج هزار نفر کشته داشت.

بزرگ‌ترین صفت مؤمن انصاف است

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین صفات مؤمن انصاف است، ادامه داد: نباید چنانچه با کسی هم حزب نبودیم آن را از روی بی عدالتی ایثارگری‌های کادر درمان را قضاوت کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان و وزیر بهداشت که مانند پدری دلسوز به مردم توصیه می‌کند، گفت: به خانواده شهدای مدافع سلامت و همه کسانی که اعضا خانواده شأن را در بحران کرونا از دست دادند تسلیت می‌گویم.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به انجام رزمایش‌های موفق ارتش و سپاه در کشور و به ویژه استان اصفهان طی یک سال اخیر ادامه داد: تولید واکسن در کشور نیز از دیگر دستاوردهای امسال بود که جای قدردانی و خوشحالی دارد.

گرانی همواره در جنگ اقتصادی وجود داشته است

وی با بیان اینکه گرانی در جنگ اقتصادی همواره وجود داشته است، افزود: باید در این شرایط عزت مردم ایران را مورد توجه داشته باشیم و در این بحران همراه همدیگر باشیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در سراسر جهان وضعیت اقتصادی تحت تأثیر کرونا است، ادامه داد: در بسیاری از کشورها بین مردم و دولت جنگ است و شرایط کشور قابل تقدیر است.

وی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: باید توجه داشت که بایدن نیز بهتر از ترامپ نیست و توجه داشته باشیم که صهیونیست‌ها گرداننده وضعیت هستند و رؤسای جمهور آمریکا ابزاری بیشتر نیستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات خوب در سال آینده باید مورد توجه همه مسئولان باشند، ادامه داد: در دیدار با کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری عنوان کردم که تغییر کشور به آسانی نیست و باید با برنامه کارها را جلو ببرند.

کد خبر ۵۱۷۳۱۳۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.