خبرگزاری اصفهان 15 معرفی بهترین فروشگاه خرید آیفون تصویری الکتروپیک - اصفهان 15

شرکت الکتروپیک یکی از شرکت های پیشگام در صنعت طراحی و ساخت سیستم های حفاظتی در ایران است و در صنعت آیفون تصویری الکتروپیک به محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان دست یافته است.

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است و موفق به کسب گواهینامه های زیادی از اروپا شده است و انواع محصولات خود را با در نظر گرفتن خواسته های کمی و کیفی مشتریان تولید می کند و به بازار ارائه می دهد.

الکتروپیک همیشه سعی بر این داشته است که در محصولات خود نوآوری را بگنجاند و از تکنولوژی های پیشرفته و به روز در طراحی محصولات خود استفاده کند. از آنجایی که در هر محصول امکانات خاص با قیمت های متفاوت در نظر گرفته است بنابراین خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند به راحتی از نمایندگی آیفون تصویری الکتروپیک در تهران تهیه کنند.

 

مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک

  1. قیمت مقرون به صرفه: این شرکت تلاش خود را به کار برده است تا محصولاتی با کیفیت مشابه با محصولات خارجی اما از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تولید نماید.

 

  1. نصب آسان: آیفون تصویری الکتروپیک برخلاف تعدادی از محصولات شرکت های داخلی و یا خارجی، نصب آسانی دارد و نصابان می توانند به راحتی در کمترین زمان عملیات جایگذاری و نصب آنها را انجام دهند.

 

  1. تنوع بالا محصولات: این شرکت در ابتدا در زمینه ساخت آیفون صوتی فعالیت داشت و سپس به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی شروع به ساخت آیفون های تصویری کرد. به همین دلیل تاکنون محصولات بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه کرده است.

 

 

  1. بردهایی با طول عمر بالا: از نقاط متمایز کننده آیفون تصویریالکتروپیک با اکثر دربازکن های موجود در بازار، می توان به برد هایی با طول عمر بالا اشاره کرد. این بردها با مرغوب ترین مواد ساخته می شوند به همین دلیل مشتریان دیگر نگرانی بابت خراب شدن آنها را ندارند.

 

 

با توجه به مزیت های گفته شده درباره ی آیفون تصویری الکتروپیک، تعداد مصرف کنندگان آن نیز روز به روز درحال افزایش است. اگر شما هم در فکر خرید ایفون تصویری الکتروپیک هستید می توانید این محصولات را از فروشگاه آیو ایران خریداری کنید.

فروشگاه آیو ایران سال ها است که در زمینه فروش این نوع محصولات سابقه دارد و نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی را نیز در اختیار گرفته است. بنابراین شما می توانید محصولات اورجینال را از طریق نمایندگی تهیه کنید.

 

گارانتی محصولات

یکی از معیارهایی که شرکت الکتروپیک همواره بر آن تاکید دارد و آن را یکی از مهمترین عوامل اطمینان مصرف کنندگان خود می داند، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

بر پایه ی این تفکر شرکت الکتروپیک گارانتی ۳۶ ماهه (۳ ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.

قابلیت های آیفون تصویری الکتروپیک

۱٫     حافظه ضبط تصاویر: این قابلیت امکان ذخیره کردن تصاویر و فیلم را برای کاربران ممکن می سازد. برای مثال آیفون تصویری الکتروپیک مدل MTV-592 که نمونه ی ۴ اینچی این محصولات می باشد، از طراحی جذاب و به روزی بهره می برد و قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰ تصویر در حافظه را دارا می باشد. علاوه بر آن امکان افزودن کارت حافظه به این محصول نیز وجود دارد.

۲٫     صفحه کلید لمسی: قیمت این نوع آیفون های تصویری به دلیل لمسی بودن این کلید ها بیشتر می شود و در شکل ظاهری این آیفون ها هم بسیار تاثیرگذار هستند.

 چرا که برجستگی کلید های شاسی بر روی این صفحه به چشم نمی خورد و به جای انها از صفحه کلید لمسی استفاده شده است. برای مثال مدل ۱۰۹۶ پیک یا آیفون ۱۲۹۴ الکتروپیک دارای این فرم هستند.

 

  1. قابلیت ارتباط داخلی (اینترکام): در اکثر ادارات و ساختمان های پرجمعیت مسکونی و اداری و شرکت ها و کارخانه ها به لحاظ نیاز به ارتباط گفتاری، برای راحتی و سهولت کار از ارتباط داخلی برای گفتگو بین اتاق ها واحد ها و بخش های مختلف استفاده می شود. ارتباط داخلی قابلیتی است که واحد ها می توانند به صورت صوتی به وسیله آیفون تصویری با یکدیگر در ارتباط باشند.

 

کلام آخر

در این متن ما به ذکر نکاتی اساسی و کاربردی برای آشنایی کاربران با مزایای آیفون تصویری الکتروپیک و قابلیت های آن پرداختیم. حال در پایان این متن می خواهیم یک تحلیل کلی از این محصول ارائه دهیم.

شرکت الکتروپیک در طی این سال ها تمام تلاش خود را برای تولید محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه نسبت به سایر کالاهای وارداتی به کار گرفته است.

همچنین امروزه با توجه به اینکه بسیاری از برند ها آیفون های تصویری مشابه به یکدیگر می سازند، شرکت الکتروپیک همواره طراحی های خاص و متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می گیرد.

شما می توانید برای خرید این محصولات و بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، به شرکت آیو ایران اعتماد کنید.

شرکت آیو ایران تمام محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند. بنابراین نسبت به فروشگاه های دیگر قیمت بسیار مناسب تری دارد. همچنین به مشتریان خود برای انتخاب بهترین و مناسب ترین آیفون تصویری برای منازلشان مشاوره می دهد.

شما میتوانید جهت آگاهی از قیمت آیفون تصویری الکتروپیک در کرج و  بهره مندی از خدمات شرکت آیو ایران و مشاوره با کارشناسان مجرب آن با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۲۷۰۵۷۴

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.