خبرگزاری اصفهان 15 مصوبات شورا درآمدهای شهرداری را تحت تأثیر قرار نداده است - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵ علی صالحی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ در صدوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: بودجه مصوب ما ۲۰ هزار میلیارد تومان و عملکرد درآمدی تاکنون ۷,۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داشته‌ایم و ۸ هزار میلیارد تأمین اعتبار و عملکردمان ۳,۱۰۰ میلیارد تومان ثبت قطعی بوده است.

وی در خصوص این شائبه که مصوبات شورا درآمدهای شهرداری را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: یکی از بالاترین ردیف‌های تحقق، درآمدهای ساختمانی بوده است که نسبت به ردیف‌های دیگر قابل توجه است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ۵ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان درآمد ساختمانی پیش‌بینی کرده بودیم که تاکنون ۳,۶۶۰ میلیارد تومان تحقق در این حوزه داشته‌ایم و احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

وی در خصوص لایحه دستورالعمل یکپارچه‌سازی ماده ۱۰۱ و اصلاح پرداختی‌های علی الحساب گفت: در کمیته‌های نظارتی این موضوع را بررسی کردیم که با وجود کم‌شدن درآمد شهرداری‌ها، در حال اجراست و شهردارها به مصوبه شورا عمل کرده‌اند.

وی افزود: وضعیت آنلاین شدن اتصال سازمان‌های شهرداری در حوزه مالی و منابع انسانی انجام نشده است، البته سامانه رسا را رصد کرده‌ایم که دسترسی به شورا برای بعضی از سازمان‌ها داده نشده بود و بعضی سازمان‌ها نیز داده‌هایشان به روز نیست.

صالحی با اشاره به بحث خواهرخوانده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی و اقتصادی گفت: یک ماه فرصت شهرداری به پایان رسیده است و به‌رغم پیگیری‌ها، جمع‌بندی مورد نظر به شورا ارائه نشده است.

وی با اشاره به طرح تسهیل اقدامات دانش‌بنیان گفت: شهرداری باید شش ماه یک بار گزارش بدهد که در این خصوص گزارش شش ماه نخست ارائه نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تفریغ سازمان‌ها گفت: سال گذشته در حسابرسی فقط سه سازمان مطلوب داشتیم، امسال به پنج سازمان رسیده و دو یا سه سازمان نیز بندهای مختصری داشتند که اگر همت می‌شد، تعداد سازمان‌های مطلوب سه برابر می‌شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 5 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.