خبرگزاری اصفهان 15 مشارکت با بخش خصوصی، پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله سرمایه سازمان پایانه‌ها - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آئین آغاز عملیات «پروژه سرمایه‌گذاری جابر انصاری» امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال با مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان و بخش خصوصی برگزار شد.

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در این آئین با اشاره به حرکت قهرمانانه مردم فلسطین (طوفان‌الاقصی) اظهار کرد: در گذشته هرگاه خبری از فلسطین و اسرائیل می‌شنیدیم، امکانات پوشالی رژیم صهیونیستی غلبه داشت، اما در واقعه اخیر مشخص شد که تمام این موارد، خانه عنکبوت است، امیدوارم این حرکت با پیروزی مردم فلسطین و حزب‌الله لبنان همراه باشد.

وی با اشاره به پروژه «سرمایه‌گذاری جابر انصاری» افزود: امیدواریم با حمایت متولیان، این پروژه زودتر از موعد قرارداد به بهره‌برداری برسد، هرچه زمان اجرای پروژه‌ها کوتاه شود شیرینی آن و حتی بهره‌های اقتصادی پروژه بیشتر می‌شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اینکه سازمان‌ها به فکر درآمدهای پایدار برای خود هستند، اتفاق خوبی است، شایسته است این اقدام سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان برای سایر سازمان‌ها الگو باشد و قوی‌تر ادامه پیدا کند.

آغاز عملیات پروژه «سرمایه‌گذاری جابر انصاری» پس از ۱۲ سال بلا تکلیفی

ابوالفضل توکلی، مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان در این مراسم با بیان اینکه این اقدام در سازمانی شکل گرفته که از لحاظ تعریف وظایف سازمانی مرتبط با تخصص آن نیست، اظهار کرد: این اقدام یک سرمایه‌گذاری و حرکت به سوی درآمد پایدار و تبیین فرصت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این زمین ۱۲ سال گذشته توسط سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان خریداری شده است، افزود: وسعت زمین ۱۳۰۰ متر مربع و کاربری این مجموعه بالغ بر ۷ هزار متر مربع، تجاری و مسکونی است‌، همچنین با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال با مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و طی ۳۲ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به سیاست‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، تصریح کرد: سیاست‌های این سازمان در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی است از سوی دیگر به دلیل محدودیت‌های قانونی از لحاظ اساسنامه سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان، برای مشارکت با بخش خصوصی باید با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مشارکت می‌کردیم که مسئولان سازمان کمک زیادی در این راستا انجام دادند.

وی با بیان اینکه این حرکت در راستای اقدام مؤثر تبیین فرصت‌ها است، گفت: عده‌ای تعجب می‌کنند که پروژه سرمایه‌گذاری چه ارتباطی به سازمان پایانه‌های شهرداری دارد، اما آینده این سازمان در گرو نگهداری پایانه‌ها و تقویت بنیه مالی است.

توکلی خاطرنشان کرد: انتظار داریم خاک‌برداری این پروژه مشارکتی از همین لحظه آغاز شود و پروژه طی زمان‌بندی مشخص (۳۲ ماه) به بهره‌برداری برسد.

از پروژه جابر انصاری حمایت می‌کنیم

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد آغاز پروژه «سرمایه‌گذاری جابر انصاری» هستیم، از سرمایه‌گذار بخش خصوصی تقاضا داریم تا با اقدامات به موقع، پروژه را مطابق جدول زمان‌بندی پیش ببرد.

وی افزود: از این پروژه حمایت خواهیم کرد تا به دلیل مسائل اداری، اجرای پروژه متوقف نشود، هر زمان که لازم باشد با مسئولان و متولیان پروژه همکاری لازم را خواهیم کرد تا به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها