خبرگزاری اصفهان 15 مسئولان اصفهان به دنبال کاهش وسعت شهرک صنعتی کاشان هستند - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید و رفع موانع موجود، مدیران و مسئولان ادارات باید برای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را معطوف به این مهم کنند.

وی ابراز داشت: حضور فعال بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف تولید خود نشانگر اقتصاد مقاومتی در منطقه کاشان است و به همین دلیل باید از صنعتگران و تولیدکنندگان به صورت کامل پشتیبانی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان حق برخورد با این چنین مدیری از منطقه کاشان را ندارد، تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولین کاشان برای حل مشکلات مردم اراده کنند هیچ مانعی نمی‌تواند این اراده را مختل کند و ما هم با تمام قوا از مدیران پرتلاش و جهادی کاشان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها گفت: در حالی که در همه کشور به دنبال رونق تولید هستند ما درگیر این موضوع هستیم که مرکز استان ۱۵۰ هکتار از شهرک صنعتی تصویب شده در کاشان را کم نکند.

ساداتی نژاد افزود: ما طرفدار مدیران پرتلاش و جهادی در منطقه کاشان هستیم و با هر کس که بخواهد در مقابل تلاش‌های آنها بایستد، مقابله می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های زیرساختی باید صنعتگران و تولیدکنندگان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند، بیان داشت: بزرگترین مانع در حوزه تولید در شرایط کنونی بروکراسی اداری است که این موضوع دسترسی تولیدکنندگان به زیرساخت‌ها را مشکل کرده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به اینکه بزرگترین تحریم برای تولیدکنندگان ما همین موانع قانونی است، تاکید کرد: مدیران و مسئولان در رفع این موانع باید جسارت داشته باشند و تمام قد باید از تولیدکنندگان و فعالین کسب و کار حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران نباید نگران این باشند که عده‌ای از مسئولین بالادستی از پیگیری‌های آنها خوششان نمی‌آید، افزود: امیدواریم در سال جاری با همت مدیران منطقه شاهد رونق تولید و کسب و کار و نفع آن برای تمام مردم باشیم.

کد خبر ۵۱۷۵۷۲۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 632 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.