خبرگزاری اصفهان 15 محمدحسینی: درصدد تحقق شعار «اصفهان، شهر زندگی» هستیم - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، حسن محمدحسینی امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای محله رهنان آغاز کردیم تا ضمن تجدید بیعت با شهدا نشان دهیم در صدد تحقق شعار «اصفهان، شهر زندگی» هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری رهنان از سال ۱۳۴۰ ایجاد شده است، ادامه داد: ۶۱ سال از عمر شهرداری در این منطقه می‌گذرد و سال ۱۳۸۲ شهرداری رهنان به شهر اصفهان الحاق شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان جمعیت این منطقه را ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۵۰۰ شهید، ۴۳۰ جانباز، ۵۴ آزاده، بیش از هزار ایثارگر و ۳۷ خانواده شهید که بیش از دو شهید تقدیم کشور کردند، از ویژگی‌های این منطقه است و به همین جهت مقام معظم رهبری نیز رهنان را شهر پربرکت نامیدند.

وی تصریح کرد: در گذشته به واسطه عملکرد عمرانی و اداری اعتماد به مدیریت شهری از بین رفته بود، در این راستا با توجه به سیاست مدیریت جدید شهری مبنی بر شفافیت توانستیم بعد از گذشت یک سال دیوار بی اعتمادی را کوتاه کنیم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بودجه منطقه نسبت به دوره قبل، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۱ به عنوان یک منطقه حاشیه‌ای دیده می‌شود، بنابراین باید با سرعت پروژه‌هایی در راستای توسعه در آن انجام شود.

محمدحسینی اعتبار پروژه‌های افتتاح شده در منطقه را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه یک سال منطقه ۱۱۰ میلیارد تومان است و اگر کمک و حمایت مدیریت شهر و شورا نبود نمی‌توانستیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ شهرداری دارای هفت محله است که پروژه‌ها باید به صورت عادلانه در این محلات توزیع شود، افزود: با توجه به شعار این دوره مدیریت شهری مبنی بر محله محوری، نیازهای محلات کوچه به کوچه بررسی و احصا شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از انعقاد ۶۰ هزار مترمربع قرارداد آسفالت در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های آسفالت به لحاظ ارزش ریالی و وزنی در یک سال گذشته به میزان پنج سال گذشته بوده است.

محمدحسینی با اشاره به پیاده‌رو سازی خیابان شهید مطهری با هزینه چهار میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: معابر منطقه ۱۱ شهرداری بالای ۳۰ سال عمر دارد، از این رو اجرای پروژه‌های آسفالت در این منطقه ضروری بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها