خبرگزاری اصفهان 15 ماهانه ۲۲ میلیارد ریال برای نظافت معابر منطقه ۹ اصفهان هزینه می‌شود - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با تاکید بر لزوم رسیدگی به سیما و منظر شهری اظهار کرد: سطح نظافتی قرارداد تنظیف معابر منطقه ۹ اصفهان دو میلیون و ۳۴۵ متر مربع است و نیروها با تلاش مضاعف به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی فضای بصری شهر افزود: شهرداری منطقه ۹ در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان به‌منظور نظافت، رفت‌وروب معابر، حمل زباله، شست‌وشوی جداول، بارگیری نخاله‌ها و ضایعات و حمل تا محل پردازش ماهانه ۲۲ میلیارد ریال هزینه می‌کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۴۶ درصد از کل نظافت منطقه با دستگاه‌های مکانیزه و سایر آن با بهره‌گیری از نیروی انسانی در حال انجام است، تصریح کرد: پاکبانان همه‌روزه از ساعت دو بامداد تا ۱۰ صبح مشغول رفت‌وروب سطح منطقه هستند که به‌طور تقریبی هر نفر در شیفت کاری خود بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع نظافت محلات را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: واحد امور شهر با بهره‌گیری از ماشین‌آلات به‌صورت محله‌ای در حال پاک‌سازی و تسطیح زمین‌های سطح منطقه از نخاله‌های بلاتکلیف بوده و تاکنون ۶۰ قطعه زمین پاک‌سازی شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه حجم جمع‌آوری زباله در منطقه ۹ اصفهان به‌صورت ماهانه ۱۱۰۰ تن است، ادامه داد: ۱۰۰ نفر کارگر در طول شبانه‌روز مشغول رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله‌های این منطقه از در منازل هستند.

وی با اشاره به تداوم آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از منازل در ادامه اجرای طرح تفکیک از مبدا در محلات منطقه ۹ گفت: آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش و تفکیک پسماند بسیار مهم است و در این زمینه آموزش‌های گروهی در مدارس، فرهنگسراها و چهره به چهره با شهروندان در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: به‌منظور آراستگی و پاکیزگی سطح منطقه، خودروهای مکانیزه جدول‌شوی هر دو هفته یک‌بار از ساعت یک بامداد تا پنج صبح مشغول شست‌وشوی جداول سطح منطقه هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 22 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها