خبرگزاری اصفهان 15 مالکان خودرو با پلاک استان های تهران و البرز کاشان را ترک کنند - اصفهان 15

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح استان و منطقه کاشان متأسفانه به مرحله خطرناکی رسیده است، اظهار داشت: با توجه سفر مسافران و گردشگران به منطقه کاشان لازم است مالکان خودرو و مسافرانی که پلاک وسیله نقلیه آنها مربوط به استان‌های تهران، البرز و یا هر استان با وضعیت کرونایی نارنجی و قرمز است سریع منطقه کاشان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا افراد و ساکنین استان‌های وضعیت نارنجی و قرمز حق سفر به مناطق با وضعیت زرد ندارند، ابراز داشت: وضعیت کرونایی تهران و البرز نارنجی شده است و افراد مقیم این استان‌ها حق سفر به منطقه کاشان را ندارند.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه برای متخلفان پنج میلیون ریال جریمه نقدی از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که بعد از اعمال قانون در مرحله اول تا ۲۴ ساعت مسافر و یا گردشگر با پلاک وسیله نقلیه مربوط به استان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز هنوز در منطقه کاشان حضور داشته باشد علاوه بر اعمال قانون و جریمه مجدد خودروی او نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان ساکن و مقیم منطقه کاشان پلاک اتومبیل آنها مربوط به مناطق قرمز و نارنجی است، بیان داشت: این افراد با ارائه مستندات به پلیس راهنمایی و رانندگی منعی برای تردد در منطقه کاشان را ندارند.

غلامی با اشاره به سیاست‌های موجود مبنی بر کوتاه کردن سفر برای هموطنان عزیز تاکید کرد: افرادی یا خانواده‌هایی که برای دیدن اقوام، والدین و آشنایان خود با استفاده از اتومبیل دارای پلاک استان‌های نارنجی و قرمز به خصوص تهران و البرز به منطقه کاشان سفر کرده‌اند هر چه سریع‌تر باید منطقه کاشان را ترک و به منازل خود برگردند.

کد خبر ۵۱۷۷۶۰۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 514 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها