خبرگزاری اصفهان 15 قوای سه‌گانه حقابه مردم اصفهان را برگردانند - اصفهان 15

به گزارش خبرگزاری اصفهان ۱۵، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان_ در نطق میان دستور صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۲۵ آبان روز اصفهان گذشت و یاد و خاطره ایثارگران شهر شهیدان را گرامی داریم.

وی خطاب به رئیس‌جمهور و وزرای دولت افزود: «رئیس جمهور محترم! در روز اصفهان چه هدیه خوبی نصیب مردم اصفهان کردید؛ دولت محترم و وزیر نیرو! از حیا و مظلومیت اصفهان سو استفاده نکنید. از خون شهدا بترسید. اگر مردم اصفهان را از مطالبه‌گری منع می‌کنید، خون شهدای اصفهان شما را خفه می‌کند.»

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز وقتی گزارش آقای لاهیجان‌زاده را شنیدم، اشک در چشمانم جاری شد. تا کی این شرایط را تحمل کنیم؟ ذرات هوای اصفهان آمار مرگ و میر را بالا برده است. جواب آیندگان را چه می‌دهید؟

وی ادامه داد: از آیت‌الله مهدوی تشکر می‌کنم، اما شورای تأمین جواب بدهد که نتیجه جلسات دیروز با حضور دو وزیر چه شد؟ متأسفانه جواب خوبی ندادند، چرا با مردم شفاف نیستیم؟!

شریعتی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: مصوبات دولت قبل را باید اجرا کنید، ما خیر و برکتی از شما در سفر به اصفهان ندیدیم، گفتید مشکل آب اصفهان رفع شد، اما این آب شور است که صنایع را گسترش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: چرا می‌گوئیم عدالت‌محوری در آب؟ حقابه مردم اصفهان کجا رفته است؟ صحبت‌ها در جلسه دیروز هم انتخابی بود.

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: من از خانواده‌ای کشاورز به اینجا رسیدم، آیا حق مردم اصفهان این است، دولت و قوه مقننه و قضائیه، جواب مردم اصفهان را بدهید و حقابه مردم را برگردانند.

وی تصریح کرد: این حق مردم اصفهان نیست؛ مردم این شهر به نظام وفادار هستند و اگر سالیان سال به آن‌ها ظلم شود وفاداری خود را حفظ می‌کنند. مانند دیروز که در دفاع از مردم غزه ایستادند و دفاع کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.