خبرگزاری اصفهان 15 فعالیت ۵۰ نیروی انتظامات در باغ فدک اصفهان - اصفهان 15

منصور فخرزارع در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به آغاز فعالیت ستاد نوروزی مستقر در باغ فدک از دهم بهمن‌ماه سال گذشته اظهار کرد: در آن مقطع زمانی برای آماده کردن سرویس‌های بهداشتی، روشویی و ظرف‌شویی‌ها، ۴۰ نفر نیرو به انجام کارهای جانبی برای ایجاد و تأمین نت در فضای پارک و حدود ۶۰ نفر از پارکبان‌ها به رسیدگی فضای سبز باغ پرداختند.

وی افزود: ۵۰ نفر به‌عنوان انتظامات داخل باغ و چیدمان چادر مسافران مشغول به‌کار شدند، ۲۲ نفر از نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت، به‌طور شبانه‌روزی در باغ مستقر هستند و حدود ۲۵ نفر نیز برای انجام برنامه‌های فرهنگی شبانه در باغ فعالیت دارند.

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه حراست و بازرسی باغ فدک، در هر شیفت سه نفر در باغ مستقر هستند، تصریح کرد: در حوزه انتظامات خارج از باغ و در خیابان، شیفت شب ۱۵ نفر و تعداد ۲۰ نفر گروه ستاد نوروزی شهرداری منطقه هفت از جمله شهردار منطقه به‌عنوان مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه و زیرمجموعه‌های آن شامل حراست، معاونت فرهنگی و معاون عمران هستند.

وی با اشاره به انجام سه پروژه عمرانی سنگین در باغ فدک گفت: برای احداث ۲۰۰ متر مکعب منبع آب و ایستگاه پمپاژ در حدود ۴۵ روز ۳۰ نفر، تکمیل بازارچه تعداد ۶۰ نفر و تعریض دو معبر که توسط سازمان عمران شهرداری صورت گرفت، تعداد ۳۰ نفر به‌طور مداوم در ۴۰ روز پایان سال مشغول فعالیت بودند.

فخرزارع از رضایت بیش از ۵۰ درصدی مسافران نوروزی از اقامت در باغ فدک خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بین، نارضایتی‌هایی نیز وجود داشت که درصد آن بسیار پایین بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 31 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها