خبرگزاری اصفهان 15  فروش پالت کپسول 16 عددی ، 12عددی ، 9عددی - اصفهان 15

شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده انواع کپسول های گاز (۵،۱۰،۲۰،۴۰،۵۰،۶۰) لیتری، گازهای (طبی،صنعتی،ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول (۱۶عددی ، ۱۲عددی ، ۹عددی) ، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .

پالت کپسول چیست ؟

پالت عبارت است از چهار چوبی باکس مانند که جهت سهولت و تسریع کار برای جا به جایی و استفاده از سیلندرهای گازی به کار گرفته می شود.گاهی اوقات در محیط های صنعتی شرایط به گونه ای است که مصرف یک نوع گاز زیاد است و نیاز به تغذیه مرتب می باشد. در چنین مواقعی بسته به میزان کاربرد تعدادی از سیلندر های گاز مربوطه را در محفظه ای به نام پالت یا باندل سیلندر می چینند و باندل سیلندر را به محل مصرف منتقل می کنند. به این ترتیب ذخیره گاز کافی برای تغذیه آن قسمت به راحتی فراهم می شد.

فروش پالت کپسول ۱۶ عددی

جنس پالت کپسول ۱۶ عددی از ناودانی ( ۸-۱۰) نبشی ( ۶ ) و لوله استیل است.طول پالت ( ۱۴۴)  سانتیمتر عرض پالت ( ۷۶) سانتیمتر است و ارتفاع پالت (۱۳۷) سانتیمتر و وزن ( ۷۹۰ ) کیلوگرم می باشد .دقت کنید که پالت ها حمل و نقل سیلندر ها را در محیط های بزرگ بسیار آسان می سازد و گاهی کاربرد آن ها می تواند تنها انتقال سیندر ها به محل های مختلف یک محیط صنعتی باشد. شرکت فراز گاز آراد صفاهان تولید کننده کننده و توزیع کننده  پالت کپسول ۱۲ عددی در ایران می باشد. در صورت نياز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی خرید پالت کپسول ۱۶عددی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگي هاي لازم جهت خرید و دریافت پالت کپسول صورت می گیرد.

فروش پالت کپسول ۱۲ عددی

جنس پالت کپسول ۱۲ تایی از ناودانی ( ۸-۱۰) نبشی ( ۶) و لوله استیل است.طول پالت ( ۱۴۴ ) سانتیمتر عرض پالت ( ۷۶ ) سانتیمتر است. و ارتفاع پالت ( ۱۱۵ ) سانتیمتر و وزن ( ۷۶۰) کیلوگرم می باشد .دقت کنید که پالت ها حمل و نقل سیلندر ها را در محیط های بزرگ بسیار آسان می سازد و گاهی کاربرد آن ها می تواند تنها انتقال سیلندرها به محل های مختلف یک محیط صنعتی باشد. شرکت فراز گاز آراد صفاهان تولید کننده کننده وتوزیع کننده پالت کپسول ۱۲عددی در ایران می باشد.در صورت نياز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ ) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی خرید پالت کپسول ۱۲عددی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگي هاي لازم جهت خرید و دریافت پالت کپسول صورت می گیرد.

فروش پالت کپسول ۹عددی

جنس پالت کپسول ۹ تایی از ناودانی ( ۸-۱۰) نبشی ( ۶ ) و لوله استیل است.طول پالت ( ۷۵ ) سانتیمتر و عرض پالت ( ۷۵ ) سانتیمتر است.ارتفاع پالت ( ۱۷۰) سانتیمتر و وزن ( ۶۰۰) کیلوگرم دقت کنید که پالت ها حمل و نقل سیلندر ها را در محیط های بزرگ بسیار آسان می سازد و گاهی کاربرد آن ها می تواند تنها انتقال سیلندرها به محل های مختلف یک محیط صنعتی باشد. شرکت فراز گاز آراد صفاهان تولید کننده کننده و توزیع کننده پالت کپسول ۱۲ عددی در ایران می باشد. در صورت نياز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ ) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی خرید پالت کپسول ۹عددی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگي هاي لازم جهت خرید و دریافت پالت کپسول صورت می گیرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.