خبرگزاری اصفهان 15 فاصله بین مناطق کم‌برخوردار و برخوردار باید کم شود - اصفهان 15

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: ذیل شعار «عدالت‌محوری و کرامت انسانی» که جزو ارزش‌های هفت‌گانه مدیریت شهری است، قرار بر این بوده که پروژه‌های عدالت‌محوری پیگیری شود تا مورد استفاده عموم شهروندان به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه فاصله و شکافی که بین مناطق کم‌برخوردار و برخوردار از حیث ظاهری‌، منابع و منافع کالبدی وجود دارد، افزود: این فاصله باید کم شود، البته در این دوره مدیریت شهری پروژه‌ها، ایده‌ها، احداث و بهره‌برداری از پروژه‌ها در برنامه وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث بعضی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سال جاری گفت: یکی از این پروژه‌ها مجموعه پردیس خانواده‌محور محله سودان است که در حال طراحی کامل است و طی سال جاری فرایند اجرایی احداث پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به احداث بازیکده حصه، گفت: بازخوردهای بسیار خوبی پس از احداث بازیکده حصه دریافت کردیم و شاهد روایت‌هایی در عرصه رسانه و فضای مجازی از طریق افرادی بودیم که از نزدیک شاهد اشتیاق شهروندان این محله بودند.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان محله حصه تا کنون چنین فضایی را برای بازی ندیده بودند، دوران کودکی آن‌ها به اتمام می‌رسید و فضای مناسبی برای تفریح نداشتند، ما وظیفه خودمان می‌دانیم این مسیر را ادامه دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 24 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها