خبرگزاری اصفهان 15 عملیات ساماندهی بوستان فردوس خیابان بهشت آغاز شد - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: بوستان‌ها از عمده‌ترین مراکز گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه است و از این رو ایجاد محیط‌های شاد و سالم در بوستان‌ها برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از ضرورت‌های جامعه امروز است.

وی تجهیز بوستان‌ها به انواع وسایل بازی بی‌خطر و استاندارد را از اولویت‌های مهم شهرداری منطقه ۹ اصفهان دانست و افزود: مجموعه بازی‌های جدید علاوه بر انطباق با رویکردهای نوین بازی و سرگرمی در دنیا باید استانداردهای مربوطه نیز به‌صورت دقیق در آن‌ها رعایت شده باشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته، تأمین رفاه و آسایش شهروندان، افزایش سرانه تفریحی و بهبود فضاهای عمومی در طرح ساماندهی بوستان فردوس علاوه بر فضای سبز و معابر بازسازی و ارتقای کیفی محوطه بازی آن با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در دست اقدام است.

عملیات ساماندهی بوستان فردوس خیابان بهشت آغاز شد

قاضی‌عسگر تصریح کرد: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های سطح منطقه به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، در حال حاضر اجرای عملیات زیرسازی و آماده‌سازی بستر محوطه بازی آغاز شده و ملزومات آن شامل کف‌پوش و بازی‌های نوین خریداری شده است.

وی ادامه داد: محوطه بازی این بوستان به دو بخش مجزا تقسیم شده که در آن بازی‌هایی شامل تک‌بال، فوت تیبل، گل کوچیک، نشانه‌گیری و فانل‌بال ویژه تمام رده‌های سنی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری بتوانیم اوقات مناسب، سالم و نشاط‌آوری را برای شهروندان به‌منظور ترویج نشاط اجتماعی فراهم کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 16 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.