خبرگزاری اصفهان 15 طرح ساماندهی گل‌فروشان و رفع سد معبر خیابان قدس اجرا می‌شود - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: بر اساس بندهایی از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط مأموران خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه برقراری نظم اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهری است، افزود: شهرداری موظف است از معابر به‌عنوان ملک عمومی حفاظت کرده و همواره آن را برای استفاده عموم آماده نگه دارد و از تجاوز اشخاص نسبت به آن‌ها جلوگیری کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیابان قدس به‌عنوان محور گل و گیاه یکی از زیباترین معابر گردشگری در منطقه ۹ اصفهان شناخته و تعریف شده است که ۴۳ گل‌فروش و گل‌خانه در آن فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان گفت: در راستای عمل به قانون، همچنین پاسخگویی به شکایات متعدد شهروندان در خصوص سد معبر و مسدودشدن پیاده‌روها توسط گل‌فروشان اقدامات لازم از طرف شهرداری در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: در راستای بهبود سیما و منظر شهری، مناسب‌سازی محیط، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی معابر، محوطه‌سازی و ایجاد دسترسی راحت با همکاری گل‌فروشان مسیر پیاده‌روهای سرتاسر خیابان قدس در حال بازگشایی است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به تسهیلات مورد نیاز عابران پیاده برای عبور ایمن از معابر تصریح کرد: رسیدن به شرایط مطلوب در رفع سد معبر با توجه به حساسیت‌های موجود به‌صورت مدون در حال انجام است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 18 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.