خبرگزاری اصفهان 15 صدور ۲۶۶ پروانه ساختمانی در منطقه ۵ اصفهان - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، حسین کارگر اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر دوره ششم مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان که در راستای شهر الکترونیکی انجام شد، طرح صدور پروانه الکترونیکی ساختمان است.

وی با بیان اینکه پروانه شهرسازی الکترونیک به نوعی با درخواست الکترونیکی شهروند ظرف مدت بسیار کوتاهی صادر و با رضایت شهروندان و شهرداری روبه‌رو شد، افزود: طرح شهرسازی الکترونیک از ابتدای تیرماه امسال در اصفهان با شعار «در خانه پروانه بگیرید» اجرایی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، حذف امضاهای طلایی، غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه و شفافیت در هزینه‌های پرداختی از جمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

وی تاکید کرد: منطقه پنج شهرداری اصفهان هم‌سو با دیگر مناطق شهری در راستای تحقق شهرسازی الکترونیک و ایجاد شفافیت فرایندها که به نوعی از مصوبات شورای اسلامی شهر و تأکید شهردار اصفهان بوده است، طرح صدور پروانه الکترونیکی ساختمان را در اولویت خود قرار داد و با جدیت در صدد رفع مشکلات شهروندان در این مسیر برآمده است.

کارگر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۶۶ پروانه شامل ۲۵ پروانه احداث بنا، ۱۳۱ پروانه تخریب و بازسازی، ۲۵ تعویض پروانه، اصلاح پروانه ساختمان و توسعه بنا در این منطقه صادر شده است.

وی افزود: ۱۳۷۰ گواهی در این منطقه شهرداری صادر شده است که شامل ۸۹۸ گواهی پایان کار و ۲۰۴ گواهی سفت‌کاری و اصلاح پایان کار بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها