خبرگزاری اصفهان 15 صدور مجوز برپایی موکب و داربست مناسبت‌های مذهبی در اصفهان با «میز خدمت» - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، روح‌الله ابوطالبی با اشاره به همکاری و پشتیبانی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در برگزاری جشن با شکوه عید سعید غدیر خم در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جهت تسهیل در روند صدور مجوز برپایی موکب و جشن اعیاد دهه ولایت و امامت در سطح شهر اصفهان، اقدام به جانمایی حدود ۳۰۰ مکان برای نصب سازه داربست خیمه و ایستگاه صلواتی کرده است.

وی افزود: در این راستا تلاش شده است با توجه به موقعیت مکانی درخواست‌ها، بهترین و مناسب‌ترین محل جهت برپایی موکب ها در سطح شهر جانمایی شود و پس از صدور مجوز، امکاناتی نظیر آب و برق از طرف معاونت خدمات شهری شهرداری در اختیار هیئت متقاضی قرار گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه میز خدمت برای صدور مجوزهای مراسم‌های ملی و مذهبی، برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست از سال گذشته در شهرداری این کلانشهر آغاز به‌کار کرد که بر اساس آن هیئت‌ها و موکب‌داران ظرف مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت می‌توانند موفق به دریافت مجوزهای خود شوند.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و جانمایی مکان مناسب و تسریع و تسهیل برای دریافت مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی برای استفاده مردم و پذیرایی بهتر توسط موکب‌داران، از مزایای این سامانه است.

ابوطالبی اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام محرم نزدیک می‌شویم و تعداد درخواست‌های موکب داران برای برپایی موکب و خیمه‌های عزای سید و سالار شهیدان در این ایام افزایش می‌یابد، هیئت‌های مذهبی نسبت به ثبت درخواست مجوز در راستای تکریم و خدمت بهتر و بیشتر زودتر اقدام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 8 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.